Kuka on mielestäsi mieleenpainuvin tangokuninkaallinen?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Itse olen Sauli Lehtosen kannalla. Eivät nämä nykyiset osaa edes laulaa, saati, että karismaa olisi.

sama mieltä tääl
Komppi tähän. Lauluääni todella tasalaatuinen ja armottomana Olavi Virta -fanina myös Saulin tulkinta ja maneerit Olaa kunnioittaen vetosivat minuun. Muistan tietysti myös sen kolaritragedian.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Itse olen Sauli Lehtosen kannalla. Eivät nämä nykyiset osaa edes laulaa, saati, että karismaa olisi.

sama mieltä tääl
Komppi tähän. Lauluääni todella tasalaatuinen ja armottomana Olavi Virta -fanina myös Saulin tulkinta ja maneerit Olaa kunnioittaen vetosivat minuun. Muistan tietysti myös sen kolaritragedian.
Yhdyn samaan
 
vieas
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Jari ja Arja on kunikaalliset ylitse muiden mun mielestä :D ovat myös parhaimmin menestyneitä ja yhä vielä pinnalla - vuosien jälkeen.
Samaa mieltä!

Eihän mulla ole mitään käsitystä viime vuosien kuninkaallisista, vaikka joka vuosi niitä seuraankin.... Ei vaan ole jäänyt mieleen.
 
Jari ja Arja
Oikeesti mistään muista noista ei ole edes mitään mielikuvaa kuin Jari Sillanpäästä ja Arja Korisevasta, vaikka noita tangokisoja seuraanki. Ei tuo Sauli Lehtonenkaan herätä mitään mielikuvaa et minkä näkönen tai millanen ääni on :)
 
vieras
Sauli Lehtonen, vaikken mikään tangofani olekaan.
Sit muistan tällaisia (liekö edes kaikki kuninkaita tai kuningattaria, oikaiskaapa, jos ei ole :)
Johanna Pakonen, Tiina Hervanto, Arja Koriseva, Jari Sillanpää, Marita Taavitsainen, Johanna Debreczeni, Tommi Soidinmäki?
 
LIISA
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Itse olen Sauli Lehtosen kannalla. Eivät nämä nykyiset osaa edes laulaa, saati, että karismaa olisi.
Kyllähän KOKKOLAN OMA POIKA TÄYSIEN KYMPPIEN ELI 80 PISTETTÄ SAANUT MATTI KORKIALA..ON UPEA, HIENO , CHARMIKAS TÄYDEN KYMPIN TANGOKUNINGAS.
KESÄTERVEISIN, LIISA ESPOOSTA
 

Yhteistyössä