mie
Itse olen Sauli Lehtosen kannalla. Eivät nämä nykyiset osaa edes laulaa, saati, että karismaa olisi.
jatketaan peesaamista....Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:PeesiAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Arja Koriseva täräkän ärränsä kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Itse olen Sauli Lehtosen kannalla. Eivät nämä nykyiset osaa edes laulaa, saati, että karismaa olisi.
Komppi tähän. Lauluääni todella tasalaatuinen ja armottomana Olavi Virta -fanina myös Saulin tulkinta ja maneerit Olaa kunnioittaen vetosivat minuun. Muistan tietysti myös sen kolaritragedian.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Itse olen Sauli Lehtosen kannalla. Eivät nämä nykyiset osaa edes laulaa, saati, että karismaa olisi.
sama mieltä tääl
Yhdyn samaanAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Komppi tähän. Lauluääni todella tasalaatuinen ja armottomana Olavi Virta -fanina myös Saulin tulkinta ja maneerit Olaa kunnioittaen vetosivat minuun. Muistan tietysti myös sen kolaritragedian.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Itse olen Sauli Lehtosen kannalla. Eivät nämä nykyiset osaa edes laulaa, saati, että karismaa olisi.
sama mieltä tääl
Samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Jari ja Arja on kunikaalliset ylitse muiden mun mielestä ovat myös parhaimmin menestyneitä ja yhä vielä pinnalla - vuosien jälkeen.
kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja karoline76:jatketaan peesaamista....Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:PeesiAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Arja Koriseva täräkän ärränsä kanssa
On kyllä niin epämiellyttävännäköinen jäpä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiukkapeppu Tussukka:Teuvo Oinas
Kyllähän KOKKOLAN OMA POIKA TÄYSIEN KYMPPIEN ELI 80 PISTETTÄ SAANUT MATTI KORKIALA..ON UPEA, HIENO , CHARMIKAS TÄYDEN KYMPIN TANGOKUNINGAS.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Itse olen Sauli Lehtosen kannalla. Eivät nämä nykyiset osaa edes laulaa, saati, että karismaa olisi.