Kuka on käyny meitin makkarissa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Tässä on lähiaikoina kotosalla tavarat vaihdellu paikkoja ja nyt huomasin että makkarin verho repsottaa.
Siellä on semmonnen vanhanaikanen verhokisko, jonka päässä mulla on stoppari ettei nipsut tipu pois raiteelta. Ja nyt sen stopparin ohi oli päässy kaks nipsua :o Se stoppari on semmonen ruuvattava, ja ei sen ohi nipsut itekseen pompi. Ja stoppari oli tiukasti ruuvattuna paikoillaan.
Äijältäkin jo kysyin, onko siellä jotain touhunnu, mutta eipä ole!

Hyi! Kotikummitusko meitillä on :/

Se ollut ukkos asialla kompastunut roikkuvaan verhoon niin että siitä voimasta ruuvattava stoppari on irronnut. Tai sitten lapsi on vedellyt verhoa ja saanut sen stopparin kiskomalla verhoa irti. Saihan meidänkin 1 vuotias ruuvattavat kaappilukot repimällä kaappeja auki, ja ihan itse olin tätä todistamassa. Lapsen osuutta verhoasiaan todistaa myös sekainen järjestys.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se ollut ukkos asialla kompastunut roikkuvaan verhoon niin että siitä voimasta ruuvattava stoppari on irronnut. Tai sitten lapsi on vedellyt verhoa ja saanut sen stopparin kiskomalla verhoa irti. Saihan meidänkin 1 vuotias ruuvattavat kaappilukot repimällä kaappeja auki, ja ihan itse olin tätä todistamassa. Lapsen osuutta verhoasiaan todistaa myös sekainen järjestys.

Mutta kun se stoppari oli oikealla paikallaan tiukasti ruuvattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

Mutta kun se stoppari oli oikealla paikallaan tiukasti ruuvattuna.

No kysyitkö mieheltäs, jos se pisti sen revityn verhon takaisin ja miehisesti unohti pari nipsua lattialle?

No kysyitkö mieheltäs, jos se pisti sen revityn verhon takaisin ja miehisesti unohti pari nipsua lattialle?

Kysyin, ei ole koskenut verhoihin lainkaan.
Ja ne muutkin pikkuiset jutut mitä täällä on tapahtunu, ihmetyttää.

Yhteistyössä