Kuka on enempi tai vähempi lihava ja tykkää itsestään ja viihtyy, menestyy elämässään? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "soppaluu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"soppaluu"

Vieras
Mä itse olen normipainonen, tai soppaluuksi painavammanpuoleiset ystäväni kutsuvat :D Eli siis olen 160cm/54kg.
Meillä on ihana ystäväporukka; Naisia painovälillä n.50-120kg. Yhteistä kaikille että viihdytään elämässä ja yhdessä ja kaikessa, painosta riippumatta. "isot" kutsuvat meitä "pienempiä" yhteisnimellä "kuivan kesän oravat" ja me heitä "härkäviikkojen mursut." :D Näitä "nimittelyjä" käytetään keskenämme aina, ja vain meidän sakissa. Vähän samoin tavoin kun puolisot käyttävät keskenään nimitystä "rakas", jos ymmärrätte ontuvan vertaukseni.
Kaikilla meillä on elämämme, perheemme, työmme, opiskelumme jne.. Noi meidän "isot" on hirmu hyvällä itsetunnolla varustettuja. Painetta laihduttamiseen annetaan joka suunnalta, väheksymistä jopa haukkumista päin naamaa. Mut ne vaan "jyrää" :D ja hymyhuulin. Tai on meissä yks ikuinen laihduttaja. Meidän naistenillat alkaakin yleensä kysymyksellä "mikäs dieetti Milla sulla nyt on menossa?" Milla ei voi koskaan syödä iltamissa sipsejä, piirakoita yms. Vain kuivaa siideriä ja laukussa hällä on eväänä porkkana. Mut kun muut poistuu vaik saunaan, sipsipussit tyhjenee. Milla ei voi käydä saunassa kun hänen iho ei kestä :D
Kerran menin kuskiksi yhelle ystävistäni lääkäriin. Meinasin revetä kun painoa kysyttäessä rouva vastasi: "0,11 tonnia." Ihan pokkana.
Onko muita jotka on oikeesti sinut painonsa kanssa? Ja jopa nauttii elämästään tän yhteiskunnan ylipainon tuomitsevassa seassa?
Mullakin on paheeni. Poltan tupakkaa, puoli askia päivässä. Silti mahdun aina ystävieni joukkoon. Mulla ainakaan ei ole varaa puuttua toisten elämäntapoihin.

Oon tosi kiitollinen että saan kuulua noin ihanaan jengiin, luunkokosista norsukokoon :) Ens viikonloppuna ois taas iltamat, saatiin nakitettua kaikkien ukot yhtä aikaa vahtimaan lapsia ja elukoita. Arvatkaapa kellä meistä yleensä on kovin kysyntä tanssilattialle? Millalla :D :D

[QUOTE="gen";23017947]Kuulostaa ihanalle. Olispa ittelläki noin hyvä itsetunto. Pitääköhän seuraavalla kerralla neuvolas ilmottaa paino tonneina :D[/QUOTE]

Ilmota ihmeessä :D Ja tuu sit kertoon miltä neuvolatädin naama näytti :D

Minä olen sinut itseni kanssa ja painan desitonnin, Olen myös menestynyt työelämässä ja minulla on iso ystäväpiiri, nautin elämästäni ja kiloistani. :) En pahoita mieltäni läskivitseistä vaan kerron niitä myös itse ja jos joku tuijottaa niin tuijotan takaisin suoraan silmiin niin kauan että pää kääntyy!:D
Olen itsevarma ja täytyy myöntää tyttöjen kanssa kun ollaan tuulettumassa niin vientiä piisaa... :D

Yhteistyössä