Arvaa ja voita kiiltokuva!
ミンナ 16.11.2012 #3 Alkuperäinen kirjoittaja -.-: Näytä alkuperäinen viesti Olet Minna ja nimesi on kanjiksi. Click to expand... Mistä tiesit?! :O
Alkuperäinen kirjoittaja -.-: Näytä alkuperäinen viesti Olet Minna ja nimesi on kanjiksi. Click to expand... Mistä tiesit?! :O
-.- 16.11.2012 #6 Alkuperäinen kirjoittaja ???: Näytä alkuperäinen viesti Mistä tiesit?! :O Click to expand... Olen otaku
Alkuperäinen kirjoittaja ???: Näytä alkuperäinen viesti Mistä tiesit?! :O Click to expand... Olen otaku
"ennustaja" 16.11.2012 #8 Alkuperäinen kirjoittaja ???: Näytä alkuperäinen viesti En ole! Click to expand... Enkä minä ole ennustaja
Alkuperäinen kirjoittaja ???: Näytä alkuperäinen viesti En ole! Click to expand... Enkä minä ole ennustaja
ミンナ 16.11.2012 #13 Alkuperäinen kirjoittaja vieras not: Näytä alkuperäinen viesti Sirkkis. Click to expand... En ole!
"vieras" 16.11.2012 #14 Alkuperäinen kirjoittaja ???: Näytä alkuperäinen viesti Kuka sä sitten olet? Click to expand... siks koska on niitä jotka on hyviä arvaamaan / tuntee.
Alkuperäinen kirjoittaja ???: Näytä alkuperäinen viesti Kuka sä sitten olet? Click to expand... siks koska on niitä jotka on hyviä arvaamaan / tuntee.