Kuka oikeesti ostaa kaupasta jotain Peuhu- tai Lassi&Leevi -haalareita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "terhielina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"terhielina"

Vieras
Eikö ne oo ihan huonoja ja vielä rumia?? Kuka ostaa? Ja siis mihinkä hintaan? Minä ostan mieluummin kirpputorilta Reimatecin takki+haalarihousut yhdistelmät parillakympillä kuin tuollaisen Peuhun. En edes tiedä mikä on niiden normihinta.... en tunne ketään kenellä olis Peuhun haalari!!

Voe voe. Minä tunnen montakin. Että kyllä niitä ostetaan :D On taidettu saadakin sukulaislasten Peuhuhaalari joskus ja ihan tuo ajoi asiansa. Ja kauneushan on katsojan silmässä. Myös haalareissa. Niin, ja kaikki ihmiset eivät ole niin esteettisiä, että välittäisivät siitä ulkonäöstä, pääasia, että vaate hoitaa hommansa. Ihan ymmärrettävää minusta.

Lassi & Leevi... :D

Meillä on ollut joskus sekä Peuhua että Lottaa & Lassia. Ajoivat hyvin asiansa pikkuisen, vielä rattaissa paljon istuvan mukelon syyshaalarina. Talviversioista ei ole kokemusta.

Ainakin huutiksessa tuntuvat olevan hinnoissaan nuo Peuhut. Hinnat on samat mitä löydän Remua tai Reimateciä kirpparilta. Eihän noissa Peuhuissa ole yhtään edes kosteussuojaa??

[QUOTE="vieras";25384336]Se on vaan pakko jos ei rahaa siihen reiman haalariin. Ja täällä maalla niitä ei niin vaan löydy kirppikseltä.[/QUOTE]

No mutta kannattaisko vähän ennakoida aleaikaan? saisi teknisen haalarin alle 40 eurolla niin eikö se olisi kannattavampi hankinta??

No mutta kannattaisko vähän ennakoida aleaikaan? saisi teknisen haalarin alle 40 eurolla niin eikö se olisi kannattavampi hankinta??

Se on kuule täällä maalla himppasen eri meininki! Tällä ei ole tekniikan ihmeillä mitään virkaa, jos se mukelo myllää tuolla kurapa*kassa, pihkassa tai jotkut jopa lannassa jne, sillä ihan yhtä lailla ne menee pilalle, kuin jotkut peuhutkin. Eli mielummin sikahalpa puku tuonne pilattavaksi, kun kallis tekninen haalari, jota ei kuitenkaan kehtaa enää myydä eteenpäin, että sais edes vähän takaisin. Kukaan ei osta valmiiksi kurasia haalareita, eli menee sittenkin vielä vähemmän rahaa hukkaan, vaikka ostaa joku vuosi uuden halpiksen, kun kerran kahdessa vuodessa kalliit haalarit!

Jos joku luulee että Reima /Reimatec lastenvaatteet on hyviä ja kotimaisia ni heh heh.Ne tehdään halpatuotantona arveluttavissa oloissa Kiinassa.Jos joku on niin tyhmä että maksaa niistä vielä jumalattoman hinnan-niin siitä vaan. :D

Tää on vanha ketju, mut sanon kuitenkin. En siis tajua mitä väliä jollain haalareilla on. Siis mitä merkkiä ne ovat, eikös se ole ihan sama. Tai jos itse tykkää jostain tietystä merkistä niin hyvä juttu, mutta pitääkö sitten muidenkin tykätä samasta? En vaan ole ikinä ymmärtänyt. Sitten jos omistaa jotkut tosi kalliit merkkihaalarit, niin tehdään siitä iso numero. Onko se itsetunto niistä haalareista kiinni?:D

ketjun ensimmäinen vaan haluaa irvailla köyhien kustannuksella, Ei minulla ole ainakaan varaa ostaa jotakin 140-200 euron haalaria joka on pieni yhden kauden jälkeen.

No meillä on ollut Moloa ja Reimaa. Sittarissa aloin hypistellä Lotta&Lassi välikausipukua, ja sehän sieltä mukaan lähti ja onpa muuten todella hyvä, ja edullinenkin vieläpä. Käytettynä en varmasti osta mitään, en jaksa kirppareita tai nettihuutoja.

Kuka he--tti jaksaa edes miettiä mitä siin lapussa lukee.

Mulle on tärkeätä nähdä värit ja kuviot, tunnustella kankaan laatu, arvioidea sekä pinta- että välimateraalien kestävyys ja ominaisuudet suhteutettuna omiin toiveisiin ja tarpeisiin ja kustannusarvioonkin myöskin. Ja kyllä, hei meillä vaikuttaa pikkasen myös lasten omat toiveet. (saa kivittää, tästä, kestän sen).

Ja kyllä kun Peuhun saa alesta hintaan 10-15e ja "Todella hyväkuntoisen MERKKItalvihaalarin, jossa on "vain" pari reikä polvissa hintaan 50e kirpparilla" niin ei tarvi monta kertaa miettiä kumman mä omalle lapselle ostan :)

Yhteistyössä