L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ....:ne on RUKKASET!![]()
NO juujuu, tai kinTaat, mutte ei mitkään pirun kinTTaat!! :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:ne on RUKKASET!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muumikuono:Ne on tumput
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:ARG!!!!!!! NE ON LAPASET
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Savossa ei puhuta kintaista.
no en mä nii oo väittänykkää..puhun itestäni ku olen oululainen![]()
No kun tuo toinen vieras väittää, että kinttaat. Ja toisekseen, se olisi kintoot meillä päin, vaan kun ei ole. Tiällä on nähkees tumput, rukkaset.
no siä oot ilmesest savost?![]()
menikö oikee?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Kuulostais pöhköltä lausua se "kintaat". Kahella teellä se kuuluu olla. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:Juu meillä on joko kinthat, kinttaat, tumput, rukkaset tai hanskatVara mistä valita...
miksei nuo muut ole myös tumphut ja rukaset tai rukhaset tain hanskhat. Jos kintaat on kinthat.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Savossa ei puhuta kintaista.
no en mä nii oo väittänykkää..puhun itestäni ku olen oululainen![]()
No kun tuo toinen vieras väittää, että kinttaat. Ja toisekseen, se olisi kintoot meillä päin, vaan kun ei ole. Tiällä on nähkees tumput, rukkaset.
no siä oot ilmesest savost?![]()
menikö oikee?![]()
No sinä uot ilimeisesti jostaen päen savvoo. Mänikö oikkein?
Kehkeh..
Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:Juu meillä on joko kinthat, kinttaat, tumput, rukkaset tai hanskatVara mistä valita...
miksei nuo muut ole myös tumphut ja rukaset tai rukhaset tain hanskhat. Jos kintaat on kinthat.
Noku ei sitä hoota joka paikhan panna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:ARG!!!!!!! NE ON LAPASET
LAPASET ON VILLAAAAAAAAAAAAAAAA, KINTAAT NAHKAA TAI KUMIA. |O
Alkuperäinen kirjoittaja nuuskakaira:Eipäs vaan kinthaat ja vanthuut....
Alkuperäinen kirjoittaja hoo:Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:Juu meillä on joko kinthat, kinttaat, tumput, rukkaset tai hanskatVara mistä valita...
Noku ei sitä hoota joka paikhan panna![]()
Mutta voithan sie vaikka vethää käjen sinne tumphuun tai rukhasseen
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä sanon PUSSIKINTTAAT et repikää siitä..:xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:elä sinä ala siellä, täällä kyllä jotkut käyttää lapasista kintaat nimitystä. NAHKAAAAAA on HANSKAT
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No käyttäkööt kaikki mitä käyttää, mutta KINTTAAT ei ole mikään sana, eikä kukaan sitä niin voi lausuakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No käyttäkööt kaikki mitä käyttää, mutta KINTTAAT ei ole mikään sana, eikä kukaan sitä niin voi lausuakaan.