Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

"vieras"
Sivuilta on turha perjantaina yrittää varata/ostaa lippua, yritin viimeksikin eikä onnistunut, samaan aikaan kaksi puhelinta soitti lippumyyntiin, mikään ei onnistunut, kaikki tukossa... Kannattaa mennä sellaiseen paikkaan missä toi lippupiste livenä on, itte ainakin suunnistan suoraan sinne, ehkä luurilla samaan aikaan yrittäen :D

[QUOTE="vieras";24128466]Sivuilta on turha perjantaina yrittää varata/ostaa lippua, yritin viimeksikin eikä onnistunut, samaan aikaan kaksi puhelinta soitti lippumyyntiin, mikään ei onnistunut, kaikki tukossa... Kannattaa mennä sellaiseen paikkaan missä toi lippupiste livenä on, itte ainakin suunnistan suoraan sinne, ehkä luurilla samaan aikaan yrittäen :D[/QUOTE]

Eikös ärrällä ole myyntiä? Ainakin näin oli silloon kun U2 lippua (kyllä sitä surullisenkuuluusaa lippua) hommasin. Meni meinaan nettisivut jumiin ja mä kipitin äkkiä tien toiselle puolelle ärrälle.

"vieras"
Eikös ärrällä ole myyntiä? Ainakin näin oli silloon kun U2 lippua (kyllä sitä surullisenkuuluusaa lippua) hommasin. Meni meinaan nettisivut jumiin ja mä kipitin äkkiä tien toiselle puolelle ärrälle.
Meijän lähiärriltä ei saa kuin lunastettua jo puhelimessa tai netissä varattuja lippuja (yritin itekki juosta viimeks Ärrälle ensin, sen jälkeen pakko lähteä vielä Sokokseen). Kannattaa varmistaa se homma, ettei tuu sen takia tappiota :) En tiedä onko noin paljon jäljessä sitten tämän kaupungin Ärrät vai mikä niillä silloin tökki, eniveis en jäänyt selvittämään :D

Lippupisteen sivuilla lukee näin: "R-kioskilla käytettävissäsi on ns. pikamyyntiohjelma. Kioskilla voitlunastaa puhelinpalvelussa tehdyn varauksen varaustunnuksesi avulla
ostaa suoraan lippuja paras paikka-menetelmällä (valitse katsomo, saat parhaat jäljellä olevat paikat). Tätä varten tarvitset tapahtumanumeron, jonka saat Event-lehdestä tai nettisivuiltamme."

"vieras"
Korjaan vielä kun tuli yhteen pötköön eli:

R-kioskilla käytettävissäsi on ns. pikamyyntiohjelma. Kioskilla voit lunastaa puhelinpalvelussa tehdyn varauksen varaustunnuksesi avulla
-Ostaa suoraan lippuja paras paikka-menetelmällä (valitse katsomo, saat parhaat jäljellä olevat paikat). Tätä varten tarvitset tapahtumanumeron, jonka saat Event-lehdestä tai nettisivuiltamme.

Khimaira
Viimeksi rammsteinin liput menivät kuudessa minuutissa, joten siinä ei paljoa ärrille juosta.

Ärrän ja lippupisteen toimipisteistä lipun saattaa saada jonon ensimmäinen, jos sekään.

Mulla olis perjantaina sopivasti iltavuoro niin ehtisin pommittaa lippupistettä. Mulla vain on niin hemmetin hidas ja takkuava netti. Puhelinliittymä on prepaid eikä sillä ainakaan viimeksi saanut soitettua tuollaaseen numeroon. Vr:llekin soittaa niin pitää olla saldoa vähintään 20 euroa, että voi soittaa.

"vieras"
Viimeksi rammsteinin liput menivät kuudessa minuutissa, joten siinä ei paljoa ärrille juosta.

Ärrän ja lippupisteen toimipisteistä lipun saattaa saada jonon ensimmäinen, jos sekään.
Aika lailla se on kaikkien keinojen kohdalla tuuripeliä jos lipun saa. Puhelimella ei pääse läpi, nettisivut tukossa, jonot toimipisteissä... Miten ihmeessä vaan ne trokarit niitä onnistuukin aina keplottelemaan itselleen...

"rtee"
Kumpi ne myy lippupalvelu vai lippupiste? Mä olen miljoona kertaa saanu lippuja lippupalvelun nettisivujen kautta, mutta lippupisteen nettisivujen kautta en ikinä. Paras tapa on hankkia vähintään kaks kaveria apuun. Yks nettiin, yks puhelimeen ja yks paikan päälle.

Foortti harmaana
Sulle tulee varmaan tosi hyvä mieli tulla "ilkkumaan" tuollasella, täysin ketjuun kuulumattomalla tiedolla. Saakai se vituttaa jos toisern kerran jää ilman lippua :mad:
No sori ei sitä kait niin olis pitän ottaa, kun mä en sitä ilkkumisena tarkoittanut.
Vaan lähinnä vastasin mitä sylki suuhun tuo.

Aina ei se budjettikaan salli, että hyppää kaikki keikat läpi, saati ne, mitkä ei niin kauheasti miellytä. =)

"vieras"
[QUOTE="rtee";24128653]Kumpi ne myy lippupalvelu vai lippupiste? Mä olen miljoona kertaa saanu lippuja lippupalvelun nettisivujen kautta, mutta lippupisteen nettisivujen kautta en ikinä. Paras tapa on hankkia vähintään kaks kaveria apuun. Yks nettiin, yks puhelimeen ja yks paikan päälle.[/QUOTE]

Lippupiste

Yhteistyössä