helmikuussa hartwallilla.Mitä missä milloin?!?
Tatska olis komeeMitä missä milloin?!?
Mitä missä millon?!??!en odota. odotan saavani huomenna kalliit vippiliput.
Tällä kertaa en saatana meinaa jäädä ilman |O
Meijän lähiärriltä ei saa kuin lunastettua jo puhelimessa tai netissä varattuja lippuja (yritin itekki juosta viimeks Ärrälle ensin, sen jälkeen pakko lähteä vielä Sokokseen). Kannattaa varmistaa se homma, ettei tuu sen takia tappiota En tiedä onko noin paljon jäljessä sitten tämän kaupungin Ärrät vai mikä niillä silloin tökki, eniveis en jäänyt selvittämäänEikös ärrällä ole myyntiä? Ainakin näin oli silloon kun U2 lippua (kyllä sitä surullisenkuuluusaa lippua) hommasin. Meni meinaan nettisivut jumiin ja mä kipitin äkkiä tien toiselle puolelle ärrälle.
Viimeksi rammsteinin liput menivät kuudessa minuutissa, joten siinä ei paljoa ärrille juosta.Eikös ärrällä ole myyntiä? Ainakin näin oli silloon kun U2 lippua (kyllä sitä surullisenkuuluusaa lippua) hommasin. Meni meinaan nettisivut jumiin ja mä kipitin äkkiä tien toiselle puolelle ärrälle.
Livenationin VIP- paketti, halvin 220e/ lippu.Mitä missä millon?!??!
Sulle tulee varmaan tosi hyvä mieli tulla "ilkkumaan" tuollasella, täysin ketjuun kuulumattomalla tiedolla. Saakai se vituttaa jos toisern kerran jää ilman lippuaNo mä SAISIN ne ennakkoon HETI, jos tahtoisin, mut EVVK.
(Suhteita naiset, suhteita )
Aika lailla se on kaikkien keinojen kohdalla tuuripeliä jos lipun saa. Puhelimella ei pääse läpi, nettisivut tukossa, jonot toimipisteissä... Miten ihmeessä vaan ne trokarit niitä onnistuukin aina keplottelemaan itselleen...Viimeksi rammsteinin liput menivät kuudessa minuutissa, joten siinä ei paljoa ärrille juosta.
Ärrän ja lippupisteen toimipisteistä lipun saattaa saada jonon ensimmäinen, jos sekään.
No sähän sitten hommaat mulle sen lipun. :xmas:No mä SAISIN ne ennakkoon HETI, jos tahtoisin, mut EVVK.
(Suhteita naiset, suhteita )
No sori ei sitä kait niin olis pitän ottaa, kun mä en sitä ilkkumisena tarkoittanut.Sulle tulee varmaan tosi hyvä mieli tulla "ilkkumaan" tuollasella, täysin ketjuun kuulumattomalla tiedolla. Saakai se vituttaa jos toisern kerran jää ilman lippua