Kuka noita ulkomaisia lihoja oikeesti ostaa??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kulinaristi
Kaikista isoin vitsi on ostaa suomalaista HK:n "takuumureaa" pihvilihaa, tai pitäisikö sanoa että kengänpohjaa kera kalvojen ja muiden kökköjen.

Kyllä se vain niin on että paras pihviliha tulee juuri Uruguaista, Argentiinasta ja Brasiliasta
 
typykkä
Niin:se ulkolainen liha on siellä saksassakin kotimaista itse saksalaiselle! Kun täällä näin kehutaan taidanpa maistaa seuraavaksi sieltä lidlin pakastimesta jotain uutta meille. Mitäs mieltä olette voiko ulkolaisia vihanneksia syödä? me ainakin popsitaan hyvällä ruokahalulla. ja jatkossa pihvilihaa meille, kiitos...:)
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja typykkä:
Niin:se ulkolainen liha on siellä saksassakin kotimaista itse saksalaiselle! Kun täällä näin kehutaan taidanpa maistaa seuraavaksi sieltä lidlin pakastimesta jotain uutta meille. Mitäs mieltä olette voiko ulkolaisia vihanneksia syödä? me ainakin popsitaan hyvällä ruokahalulla. ja jatkossa pihvilihaa meille, kiitos...:)
Ei mulla ainakaan syy sille, miksi ostan mielummin suomalaista tuotetta kuin saksalaista, ole varsinaisesti se että se on "suomalaista" vaan se, että se on kasvatettu lähempänä minua kuin se saksalainen tuote. Siksi en myöskään halua ostaa Brasiliasta tuotuja ruokia. Ainoa missä teen poikkeuksen, on lapsen allergiaruokavalio, silloin ostan ruoan vaikka se olisi kaukana tuotettua, koska lähiruokaa ei ole saatavilla.
 

Yhteistyössä