Kuka myöntää myyneensä seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Semmooinenneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Semmooinenneiti

Vieras
Oletko koskaan myynyt seksiä? Oletko edes esim. teininä pistänyt pojat ostamaan sinulle viinaa ja tupakkaa ja vastineeksi antanut seksiä?

Minä en ole suoraneisesti rahasta myynyt itseäni, mutta pakko sanoa, että joskus 14-16 käytin hyväksi muutamia poikia. Ja he minua. He saivat seksiä, minä sain tupakkaa, viinaa, autokyytejä ja paljon muutakin. Vastineeksi he saivat seksiä ja mun seuraa. Nuo miehenalut eivät olleet ihan yököttävimmästä päästä, mutta ilman noita vastalahjoja eivät olisi saaneet mitään.

Jälkikäteen välillä puistattaa, mutta toisaalta - ihan sama. Onneksi en asu enää samalla pikkukunnassa.

Ikinä en ole myynyt itseäni millään tavalla, mutta haluaisin kokeilla sitä edes kerran elämässäni. Kunnon hotellipano, vaikka koko yön ja siitä useampi satanen käteen. Harmi vaan, että taidan olla jo liian vanha siihen hommaan. Taidoissa ja kropassa ei ole mitään vikaa, mutta taitaa olla enemmän kysyntää nuorille naisille.

Alkuperäinen kirjoittaja Äijä68;30839088:
Kukaan ei myönnä. Heh. Ite muistan, että moneltakin tytöltä sai tällaisia palveluksia kun antoi heille sellaisia palveluksia mihin he eivät pystyneet :)

Entä onnistuitko löytämään tyttöjä seurusteluun vai kuljitko heidän jutuissaan helppona Hk:n blöönä?

Asiahan nyt on niin, että -Sinua on hyväkskäytetty.
Nuori ei hyväkskäytä, koska hän itse ei ymmärrä tulleensa hyväkskäytetyks. Asia on rikos, vielä edelleenkin. Ei se silloin puistattanut, koska et ymmärtänyt että sinua kohtaan tehtiin väärin. Sinun mielestä se nyt vaa ehkä oli vähän jännittävää päästä ajelee yöllä ja saada viinapullo..Ja sit vähän harrastaa seksiä, mitä todellakaan nuoren ei kuuluisi tehdä jo "aikuisen" kanssa.

Sillähän moni hyväkskäyttö tapaus tulee vasta vuosien päästä esille, kun silloin lapsi tai nuori vasta aikuisena alkaa ymmärtää asian laidan.. Että ei se nyt olekaan ihan oikein, että aikuinen mies työntää suhun munaansa juotettuaan sua ensin humalaan ja kehumalka miten kaunis ja hauska tyttö olet. Tai aikuisena aletaan ymmärtää miten hirveää olisi jos joku tekisi samaa sun omalle nyt saman ikäiselle lapselle....
-Ihan hyvä että olet alkanu vähän miettii että mitäs silloin oikein tapahtukaan...

Teininä ei tarvinnut ostaa palveluksia - pojat kantoivat tupakkaa ja alkoholia pyytämättäkin iskemismielessä eteeni.

Kerran olen hypännyt ventovieraan kyytiin,harrastanut seksiä hänen autossaan ja lopuksi palannut takaisin. Hän tarjosi rahaa, mutten ottanut vastaan. Olin tuolloin 15.

Aikuisiällä yksi kumppani on riittänyt.

Öh, no teininä vanhemmat pojat (ja tytöt) haki mulle viinaa ja tupakkaa ihan ilman mitään "palveluksia".

Ikinä kukaan edes ehdottanut tuollaista enkä oikeastaan voisi ikinä kuvitellakaan moista käytöstä niiltä pojilta, jotka joskus tupakkaa tai viinaa hakivat (yleensä joku kaverin tai poikakaverin isoveli tmv).

Ei keltään mun ikätoveriltakaan tuollaisia pyydelty. Siis kaveripiirissä, en toki osaa sanoa muista kuin omista piireistäni.

Yhteistyössä