Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Eilen illalla kirjoittelin viimeiset valmiiksi. Tänään vien postiin koko läjän. Mulla jää kaikki aina viime tinkaan |O
Pakko kommentoida tähän että ei se mitään että joulukortit kirjoittaa näin viime tinkaan mutta meillä käydään joululahjat ostamassa vasta 23päivä!![]()
Eipä tule mietittyä hintaa enää vaan ostaa sen mikä parhaiten sopii lahjansaajilleKaupoissa (ainakaan meillä päin) ei ole kovin suurta tungosta enää 23päivä ja hyvin löytyy kaikki mitä haluaa..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Eilen illalla kirjoittelin viimeiset valmiiksi. Tänään vien postiin koko läjän. Mulla jää kaikki aina viime tinkaan |O
Pakko kommentoida tähän että ei se mitään että joulukortit kirjoittaa näin viime tinkaan mutta meillä käydään joululahjat ostamassa vasta 23päivä!![]()
Eipä tule mietittyä hintaa enää vaan ostaa sen mikä parhaiten sopii lahjansaajilleKaupoissa (ainakaan meillä päin) ei ole kovin suurta tungosta enää 23päivä ja hyvin löytyy kaikki mitä haluaa..
![]()
En puhunutkaan vain joulukorteista tai joulujutuista. Mulla jää IHAN KAIKKI viime tinkaan esim. opiskelutehtävien teko. Kumma, kun sitä vaan ei opi :headwall: