Kuka muu tykkää kauniista tyylikkäistä ja pelkistetyistä vaatteista lapsilla? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihh

Vieras
Emme itse kovasti pidä mistään supermieshelloukittivaatteista vaan enemmänkin kaikista ns "pikkuaikuisten" vaatteista. Sellaisista tyylikkäistä ja kauniista. :)
Ei väripläjäyksistä, vaan rauhallisista kauniista väreistä? :)

http://www.hoplaa.fi/itemimg/b3135.jpg

Onko tää sellainen pikkuaikuistakki? tytölläni on nimittäin tämä kuvan Creamie- merkkinen talvitakki ja mielestäni se on kaunis (livenä kauniimpi kuin tässä kuvassa).

Ei mun mielestä oikein vastaa sellaista tyylikästä lasten muotitakkia. Aika perustakki, ihan kiva kylläkin. :) Villakangastakki, duffeli tai tietynlainen karvareunustakki sensijaan voisi vastata tyyliä minkä minä koen "pikkuaikuiseksi". :)

[QUOTE="hmmm";27750770]Ei mun mielestä oikein vastaa sellaista tyylikästä lasten muotitakkia. Aika perustakki, ihan kiva kylläkin. :) Villakangastakki, duffeli tai tietynlainen karvareunustakki sensijaan voisi vastata tyyliä minkä minä koen "pikkuaikuiseksi". :)[/QUOTE]

Samaa mieltä.

[QUOTE="hmmm";27750770]Ei mun mielestä oikein vastaa sellaista tyylikästä lasten muotitakkia. Aika perustakki, ihan kiva kylläkin. :) Villakangastakki, duffeli tai tietynlainen karvareunustakki sensijaan voisi vastata tyyliä minkä minä koen "pikkuaikuiseksi". :)[/QUOTE]

On sillä myös Vertbauetin villakangastakkikin mutta sillä ei näillä pakkasilla kyllä tarkene.

On sillä myös Vertbauetin villakangastakkikin mutta sillä ei näillä pakkasilla kyllä tarkene.

Ei tosiaan, saatamme laittaa takin jos matka on 10m autolle ja 10m pois, muuten pakko tällä säällä pukea haalari tietenkin. Aina ei voikaan pukea lapsia tyyllikkäimmällä tavalla, mutta sillon kun voi niin voih ovat niin ihania söpöliinivaatteissaan. (tietysti muutenkin. :D)

Ei tosiaan, saatamme laittaa takin jos matka on 10m autolle ja 10m pois, muuten pakko tällä säällä pukea haalari tietenkin. Aina ei voikaan pukea lapsia tyyllikkäimmällä tavalla, mutta sillon kun voi niin voih ovat niin ihania söpöliinivaatteissaan. (tietysti muutenkin. :D)

Mä ostin tytölle tuon Creamien takin näitä pakkasia varten, en kyllä raaski laittaa lasta menemään edes 10 metriä tuossa villakangastakissa näin kylmällä. Se on riittävän söpö siihen tarkoitukseen. Tyttö tykkää itse siitä tosi kovasti.

Meidän 8 vuotiaalla on sellanen Mayoralin villakangastakki jossa on kunnollinen vanuvuori ja sillä kyllä tarkenee kylmemmälläkin säällä söpöstellä.

Minä pidän mini rodinin vaatteista. Hillittyjä värejä ja yksinkertaisen tyylikkäitä vaatteita, mutta kuitenkin nimenomaan lasten vaatteita lasten käyttöön, ei mitään sievistelyvaatteita autolle kävelyä varten.

Yhteistyössä