Kuka muu ei ole lukenut vielä yhtään Twilight-kirjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en voinut sietää mitään vampyyrijuttuja, kunnes luin twilightit. :D Nuo kirjat ovat jotain hyvin erilaista, mitä normaalisti luen, mutta tykkään älyttömästi. Ainuttakaan elokuvaa en ole nähnyt ja luulempa, etten koskaan halua nähdäkään, harvoin leffa kirjan voittaa ja näiden kohdalla olen kuullut väitteeni pitävän paikkansa :/

En ole lukenut enkä katsonut. Ajattelin sen olevan jotain Harry Potter tyyppistä, mutta tästä ketjusta saikin käsityksen että kertoo vamppyyreistä, ei taida todellakaan kiinnostaa mua.

Mä luen vaan romanttista hömppää :D

En ole lukenut enkä katsonut. Ajattelin sen olevan jotain Harry Potter tyyppistä, mutta tästä ketjusta saikin käsityksen että kertoo vamppyyreistä, ei taida todellakaan kiinnostaa mua.

Mä luen vaan romanttista hömppää :D

no sitte kannattaa luke jos romantiikka kiinnostaa:) itsekkään en välitä vampyyreistä yms mut ko päätin kattoo ko töllöstä tuli ni koukkuun jäin:D

En ole lukenut twilighteja, pottereita, narnioita enkä sormuksien herroja. En myöskään ole katsonut elokuvia, paitsi yhden potterin, josta sitten huomasinkin, ettei kyllä ole minun juttuni ollenkaan.

En ole lukenut yhtään kirjaa. Sen ensimmäisen elokuvan katsoin, mutta oli niin sairaan tylsä, ettei ole kiinnostanut katsoa enempää. Eniten ärsytti siinä leffassa se Bellaa esittävä näyttelijä, mun mielestä ei osannut näytellä yhtään.

En ole myöskään lukenut yhtään ainutta Potteria, elokuvat olen katsonut. Ne on ihan hyviä, paitsi viimeisin oli melkoisen pitkästyttävä.

Mä vasta ikään katoin sen ekan leffan ja sit perään ne pari muutaki leffaa. Kaikki tuntui kehuvan kirjaa paremmaks ku leffa, joten lainasin sen ekan kirjan. Mun mielestä se kirja oli vain huono. Joo, toki oli kiva että siinä olo joitakin selventäviä juttuja, mitä leffassa ei ollu, mut kaiken kaikkiaan se oli vaan aika surkeeta tekstiä. Melko pettymys siis, joten etpä ole juuri mitään menettänyt vaikka et olekaan lukenut.