Kuka muu ei juhlista uutta vuotta

• Viestiketjun aloittaja yksinniinyksin
  • Ensimmäinen viesti
yksinniinyksin
mä yksinäinen täällä vaan itsekseni möllöttelen.

lapset maailmalla.

makaronilaatikko uunissa.

muutaman bissen aattelin ottaa suruuni.

raketit paukkuu eikä minkäänlaista ilon fiilistä ole

Nuppu
Meillä ei nyt vietetä uuttavuotta kun tuo meidän rescue tarvitsee kaiken huomion, että kykenee olemaan rauhassa kun pelkää niin kovasti paukkuja...tulee pissit alle kun paukahtaa.

:wave:
Ei juhlita. Ei toi pikkuakka vielä ymmärrä rakettien päälle, koira vielä vähemmän. Mies saattaa lähteä kummipoikansa kanssa raketteja ampumaan, mutta me muut pysytään ihan vaan sisätiloissa.

vieras
no jos juhlimiseen kuuluu autoleikit ja kamala uhmakiukun kuuntelu ja se et pari rakettia katotaan ikkunasta kun enempää ei poikaa kiinnosta ja äitikään ei sitten saa katsoa ilman siitä aiheutuvaa huutoa, niin joo.hirmu bileet on.
muutenkin viduduskäyrä nousussa...supistaakin kaiken lisäks.

yksin täälläkin
itkua ja itkua ollut tää päivä, töistäkin jouduin lähtemään kesken päivän. Miehen kanssa keskusteltu ja keskusteltu (puhelimes) ja itketty... on niin vaikea tämä meidän suhde ja kuitenkin rakastetaan... Kumpa en vaan ois niin yksinäinen... En voi mennä miehen luokse (ei halua minua sinne) eikä hän tänään voi tulla liioin tänne... Miten tämä koko vuosi on voinutkin olla niin helvetin vaikea? Lapset ovat ensimmäistä kertaa uutta vuotta vastaanottamassa isällää, vaikka erosta jo reilu kolme vuotta. No kaipa tämä yksinkin vaihtuu vanhasta uudeksi. Itkeäkään en vaan enää jaksa... koitan selvitä siihen asti, että voin ottaa unilääkkeen ja toivottavasti sais paukuttelulta jotenkin nukutuksi aamuun asti... Ehkäpä jo huomenna kaikki on pikkasen paremmin. Ehkäpä....

Jaana
Täälläkään ei juhlita, mies töissä ja itse ja poika sairaana, kummallakin jo toiset antibiootit putkeen. Ittellä poskiontelot tulehtunu, ei haista eikä maista mitään, telkkaa ei voi kattoo kun poika haluaa katsoa lastenohjelmia nauhalta.

Me ei juhlisteta tätä mitenkään.

Yleensä olen kyllä edes jollakin tavalla juhlistanut, mutta nyt vaan en ole jotenkin jaksanut. Joulu veroitti voimia kuitenkin aikalailla ja kun vauva voi syntyä hetkenä minä hyvänsä, niin senkin puolesta ennemminkin olen nyt keskittynyt vauvan tulon odottamiseen, kun uuden vuoden juhlistamiseen. Lisäksi vielä esikko on kipeänä, jottei viitsitä edes ulos mnenä raketteja katselemaan.

Tänään olen vain ollut ja nyt illan suussa aloitin siivoamaan tai pikemminkin järjestelemään paikkoja. Isäntä lähtee kohta salille ja illalla varmaan katsellaan leffaa (kunnes nukahdan tv:n ääeen) yhdessä.

Mutta meille tämä sopii siis ihan näinkin :)

Juhlitaan vaikka sitten ensi vuonna enempi :)

Yhteistyössä