V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä ny mitenkää juhli.
Mutta ostan (tai oon jo ostanu) lapsille vappupallot ja käydään lasten kanssa pitäjän vappuriehas, sielä on mm. pomppulinna, poniajelua, ongintaa, pelle, herkkuja yms. eikä ollenkaa kiinan krääsää. Ostetaan sieltä paikallisen leipurin huippuhyviä uunituoreita possuja.
Ehkä syödään jotain "parempaa", perinteisistä vappuruoista ei lapset piittaa, niin ei niitä. Saatetaan myös koristella kotia palloilla ja serpentiinillä, ihan vain koska lasten mielestä se on kivaa.
Vappuna oon kännis ollu viimeksi teininä ja silloin myös viimeksi oon käyny kaupungis vapputorilla.
Mitä Milanna sun lapset tekee vappuna?
sekavat juttus paljastaa että varaslähtöä on otettu ...en oo mut tänänä illalla aijon olla sain niin hyvän tarjouksen et mahotonta kieltäytyy siitä ja mulla vapaapäivät enennkun skidi tulee viettääs vappua![]()
Tietysti laitanilman leuhkimista keräilyy olisi ollut ihan tylsää.
TottakaiKai sä oot vakuuttanut noi? Vai onko vakuutukset liian kalliita niinkuin op:n palvelumaksut?
Minä, itse teen työt loppuun ja sitten Lontooseen. En vaan jaksa joka vuos samat tyhmät juhlat, kaikki kännissä, toreilla myydään kiinan krääsää ja kaupungeihin tulee jotai pikku Tivoleita, missa vanhat ja kamalat laiteet... Onko joku muu sama mieltä?