Kuka muistaa viime talvelta sen haalarin missä iso sydän edessä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tuota,meillä on viimetalvinen haalari 86 cm,joka mahtuu hyvin meidän vajaa kaksvuotiaalle n.84 cm tyttöselle. On siis vielä hyvän väljä. 92 cm haalari oli ihan mahdottoman suuri,kun sovitettiin (kaverilta kokeiltiin). Huutiksessa on näitä haalareita myynnissä,yritä sieltä bongata mittoja tai sitten lähetä sähköpostia Tinyzonelle.

Alkuperäinen kirjoittaja titu:
Meillä on ollut kahdet Minymon talvihaalarit ja itse oon tykännyt,että ovat hyvälaatuisia ja todella lämpimiä. Kankaat ovat hyvin kulutusta kestävää,ainakin meidän rymyiitoilla kestäneet hyvin. Ticketiä meillä ei oo ollut talvikäytössä,pelkästään välikautena,joten en osaa verrata keskenään.
Olen tilannut Tinyzonelta kahdesti ja kummallakin kerralla hyvin nopeaa ja sujuvaa toimintaa. Paketit kotiovella alle viikossa. Lisäksi sähköposteihin vastattu erittäin ripeästi,jopa 10 minuutin sisällä. Itse olen asioinut englanniksi. Tilatessa olen maksanut Masterilla. Jos yhtään ruotsinkielen taitoa,niin tilaaminen onnistuu . HAluatko vielä tarkempia tilausohjeita,voin kyllä opastaa lomakkeen täyttöä.

Hei miten se koko? Onko reilua vai vastaako kokoaan?

Mulla ei ole minkäänlaista kielitaitoa
:whistle:

Mä hei viel kattelen ja vertailen... kun mulla on niin monta vaihtista noiden haalareiden kanssa. Mutta apu olisi kyllä tarpeen jos päätän tilata.

Essi81!Mun mielestä Ticketiltä ei ole tulossa tuollaista. Mutta oletkos nähnyt Minymon tätä vuotta?
http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=10500&sub=40&page=1
Tässä haalarissa on jotain ihanaa...

Tuossa silmät "sekoo".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Essi81!Mun mielestä Ticketiltä ei ole tulossa tuollaista. Mutta oletkos nähnyt Minymon tätä vuotta?
http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=10500&sub=40&page=1
Tässä haalarissa on jotain ihanaa...

Tuossa silmät "sekoo".

Itseasiassa se toinen väri on musta selkeempi.. Ja jotenkin aika hauskan värinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
joo, tinyzone on musta toiminu kanssa hyvin, ja mun kokemuksella minymo on enemmän kokoaan vastaavaa ku ticket =) eli en ottaisi niin pientä ku ticketistä uskaltaa =)

Kun ticketistä joutuisi ottamaan 104 niin tuosta uskaltaisi kuitenkin sen 110cm ostaan?

Nytkis, millasia haalareita teillä käytetään ensi talvena?
:D

mä olen tilaamassa minymon pukua 2,5 vuotiaalle ja arvon myös sitä kokoaa..... Hän on nyt noin 92cm eikä kasva enää hurjaa vauhtia, onkohan se 92cm hyvä tulevaksi talveksi vai pitäiskö ottaa 98. Haluan sopivan kokoisen, en semmoista mihin hukkuu:)

Yhteistyössä