kuka muistaa tälläisen vanhan leffan, kuin KISSAN KUOLEMA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hasua että olisit halunnut itse koulukotiin. Elokuva on todella hyvä, mutta ei anna realistista kuvaa koulukoti elämästä.
Itse olin moisessa paikassa 3 vuotta. Enkä voi sanoa että oli niin herkkua, vaikka koulukodin ansiosta olen nyt suht normaali ihminen.

Ei ole montaa vuotta kun tuo tuli katsottua uudestaan, aikoinaan kävin ihan teatterissa katsomassa kun olin kirjankin lukenut ja siinä oli Kalle <3. Ihan hyvä se pätkä oli eikä mielestäni nyt mitenkään täysin uskomaton, mikä leffa nyt ihan oikeasti antaa täysin oikean kuvan mistään...

Oli aikas kova tunnelataus ku katoin eka elokuvis kissan kuoleman ja myöhemmin teeveestä, koska olen ollut vanajalla eli paikas mis se kuvattiin, 2 lukukautta. Mulle sielä oleminen teki hyvää, opiin paljon. Näkemään harmaan eri sävyjä hyvin paljon. Jotkut näkee tylsästi vain musta-valkoisena tämän maailman.
Yks asia tosin on sellainen mikä ei oo välttämättä niin hyvä, suojamuurini on vieläkin hyvin paksu ja korkea. Maltilla sen taa pääsee kurkkaamaan :-)

ihmettelen teitä ns laitoksissa asuneita, jotka tunnette "myötätuntoa" MEITÄ KOHTAAN JOTKA OVAT "KOKO ELÄMÄNSÄ VIETTÄNEET KYSEISISSÄ LAITOKSISSA"JA EMME VÄLTTÄMÄTTÄ EDES OLISI JOUTUNEET KYSEISIIN LAITOKSIIN JOS PERHE OLISI JAKSANUT YLIVILKASTA PERSOONAA ja jos heillä olisi ollut tukea yhteiskunnan puolelta, siis muutakin kuin pakkohuostaan otto 80-90 luvulla todella suosittu muoto JNE... itse olin ensin sijaisperheessä 1,5v ja kun yritin soittaa salaa kotiin sieltä, kun "vanhemmat" olivat piharakennuksen sikalasssa töissä ja kun kuulivat että puhelinta käytetään niin kummatkin juoksivat sulkemaan sen :( tulee jotenkin mieleen PIINA ELOKUVA ilman näkyviä fyysisia vammoja. sieltä pois päästyäni taas hetken kotona, ja taas äitini yrittelijäisyydestä huolimatta ps olen perheen kuopus 5 lapsi :/ äiti elätti meitä yksin ja kävi samaan aikaan töissä jne... niin päädyin taas huostaan otetuksi. tällä kertaa pienryhmäkotiin valkeakoskelle kaarikotoon. siellä meni ihan mukavasti aina yläasteen kynnykselle asti. ja kun olo meni tukalaksi niin tuli siirto vanajan koulukotiin. mutta en ole katkera menetetyistävuosista perheen parissa, koska sain todella paljon kyseisistä laitoksista. mutta asiaan, tuo kyseinen elokuva. KISSAN KUOLEMA SIJOITTUU VANAJAN KOULUKODIN MAISEMIIN/SIELLÄELÄNEISIIN IHMISIIN. ELI SE ON TODELLINEN/LIEVÄSTI FIKTIIVINEN LEFFA. PS.............................................. OTTAKAA SELVÄÄ ASIOISTA ENNEN KUIN JULKAISETTE MITÄÄN!

eli ottakaa rohkeasti face book yhteyttä minuun kuvallanne ;) meil jäi muuten "miia"/muut luokkalaisemme luokkakokous pitämättä.... oliko se sovittu vuos 2000v ;) ???

Siinä oli se "kissaihmiset"laulu, eikö ollutkin!
Itse tykkäsin kovasti silloin teininä kaikesta siitä angstista.

Mitäköhän pääosan näyttelijä-tytölle kuuluu? Eipä ole tainnut näkyä telkkarissa sen jälkeen?

Uusimmat

Yhteistyössä