Kuka muistaa tälläisen biisin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Soi joskus 90-luvulla.Tänään kuulin pitkästä aikaa radiosta mutta esittäjä ja kappaleen nimi hukassa.

Meni jotenkin näin:
Mikset tahdo olla mun kaa jos mä rakastan sun bemarii,mikset tahdo olla mun kaa jos ma rakastan sun leviksii..
 

Similar threads

Yhteistyössä