J
Jane-Nette
Vieras
Mikä on se uusi lasten joku seikkailupuisto tai joku sen tapanen mikä on avattu tohon koskeloon kehä3 varrelle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Päivittäin ajelen tuon huimalan ohi ja näyttää kivalta! Sen verran mitä niistä ikkunoista siis sisälle näkee. Varmaan löytyy nettisivut...
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Päivittäin ajelen tuon huimalan ohi ja näyttää kivalta! Sen verran mitä niistä ikkunoista siis sisälle näkee. Varmaan löytyy nettisivut...
Hei sunnuntaina olis frööbelin palikat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Päivittäin ajelen tuon huimalan ohi ja näyttää kivalta! Sen verran mitä niistä ikkunoista siis sisälle näkee. Varmaan löytyy nettisivut...
Missä? Tuolla Huimalassako?
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Päivittäin ajelen tuon huimalan ohi ja näyttää kivalta! Sen verran mitä niistä ikkunoista siis sisälle näkee. Varmaan löytyy nettisivut...
Vihdissä... Koululla.
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Päivittäin ajelen tuon huimalan ohi ja näyttää kivalta! Sen verran mitä niistä ikkunoista siis sisälle näkee. Varmaan löytyy nettisivut...
Vihdissä... Koululla.
Aahh. Mistä bongasit? Mä oon taas ihan pihalla...Millä koululla, monelta?
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Päivittäin ajelen tuon huimalan ohi ja näyttää kivalta! Sen verran mitä niistä ikkunoista siis sisälle näkee. Varmaan löytyy nettisivut...
Vihdissä... Koululla.
Sunnuntaina 6.4 Nummelanharjun koululla ja klo, 15![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Päivittäin ajelen tuon huimalan ohi ja näyttää kivalta! Sen verran mitä niistä ikkunoista siis sisälle näkee. Varmaan löytyy nettisivut...
Vihdissä... Koululla.
Oletteko menossa? Täytyykin laittaa mietintämyssyyn...meillä tosin on mummin synttärit viikonloppuna ja en vielä tiedä kumpana päivänä kaffetellaan, mutta toi vois kyllä olla ihan jees. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Päivittäin ajelen tuon huimalan ohi ja näyttää kivalta! Sen verran mitä niistä ikkunoista siis sisälle näkee. Varmaan löytyy nettisivut...
Vihdissä... Koululla.
Oletteko menossa? Täytyykin laittaa mietintämyssyyn...meillä tosin on mummin synttärit viikonloppuna ja en vielä tiedä kumpana päivänä kaffetellaan, mutta toi vois kyllä olla ihan jees. :xmas:
No mä kyselin aamulla Pienemmältä J:ltä... Ja se kyllä innostu. ISompi sanoi eilen että "no en varmaa lähe, saatte mennä kahestaan"Ihme Iskä
![]()
AJattelin jos seuraksi lähette, niin mikä ettei, mennään vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Päivittäin ajelen tuon huimalan ohi ja näyttää kivalta! Sen verran mitä niistä ikkunoista siis sisälle näkee. Varmaan löytyy nettisivut...
Vihdissä... Koululla.
No mä kyselin aamulla Pienemmältä J:ltä... Ja se kyllä innostu. ISompi sanoi eilen että "no en varmaa lähe, saatte mennä kahestaan"Ihme Iskä
![]()
AJattelin jos seuraksi lähette, niin mikä ettei, mennään vaan![]()
Me oltiin viime sunnuntaina Palikoiden keikalla, ja kivaa oli =)