eazy breezee vai mikä se kuorsaukseen auttava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
juttu oli eilen mainoksessa :ashamed: kerkesin missata sen..sattuisko joku muistamaan..vissiin joku laastarin tapanen härpäke mikä tungetaan nenän päälle tai jotain?

suihkeet ei käy..
se ainakin ukon kertomaan mukaan ois ollu semmonen "perhosmallin laastari" tyyppiä mikä niinku jotenkin venyttää sieraimia tai jotain..

eazy breeze tjs se nimi on kirjotus asusta en vaan oo varma

sellainen suihke mikä suihkutetaan nenään estämään kuorsausta toimii oikeasti!! tunnen kolme ihmistä kenellä tosi paha kuorsausongelma, ja kuorsaus loppui siihen kun käyttivät sitä! apteekista saa ja maksaa n 20? se taisi kyllä olla joku silence..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sellainen suihke mikä suihkutetaan nenään estämään kuorsausta toimii oikeasti!! tunnen kolme ihmistä kenellä tosi paha kuorsausongelma, ja kuorsaus loppui siihen kun käyttivät sitä! apteekista saa ja maksaa n 20? se taisi kyllä olla joku silence..

suihkeet ei käy koska niissä näyttää olevan piparminttu öljyä ja se ei migreenin takia käy

meillä oli sitä suihketta mitä suuhun laitetaan ja ei kyllä ollu mitään apua siitä..eilen kans näin sen kuorsauslaastari mainoksen ja mies totes heti ku sanoin et koklaa tollasta ni et hän ei nenäänsä ala teippaa...taitaa olla humpuuki juttuja!

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Niitä laastareita saa apteekista ja kaupoista. Suihkeet vedetään nieluun eikä mun ukollani tehoa. Laastaria ei olla koitettu kun ongelma on siellä nielussa eikä sieraimissa.

muistato minkä merkkinen laastari?
(niitä oon muuten semmosia laastareitakin jotka tungetaan kitalakeen mut nekään ei käy)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

suihkeet ei käy koska niissä näyttää olevan piparminttu öljyä ja se ei migreenin takia käy

Ai, onko sekin ongelma migreenikolle tuo piparminttu? Meinaan mies on migreenikko eikä nuo suihkeet ole ongelma.

Niitä laastareita saa apteekista ja kaupoista. Suihkeet vedetään nieluun eikä mun ukollani tehoa. Laastaria ei olla koitettu kun ongelma on siellä nielussa eikä sieraimissa.

(niitä oon muuten semmosia laastareitakin jotka tungetaan kitalakeen mut nekään ei käy)

En nimeä muista, mutta paketissa lukee että nenän päälle kuorsausta ehkäisemään tms...

Ai, onko sekin ongelma migreenikolle tuo piparminttu? Meinaan mies on migreenikko eikä nuo suihkeet ole ongelma.

en mie tiiä yleensä että onko mut mulla on ainakin toi piparminttuöljy(nimenomaan öljy muodossa) ongelma et se on takuuvarma laukasee (ja sitä on myös noissa vaahdoissa jota harmaa ehdotti).

En nimeä muista, mutta paketissa lukee että nenän päälle kuorsausta ehkäisemään tms...

histi..minkäköhän niminen *rapsuttaa korvallistaan* :) yrittää kovin googgeloida

Hei ootko testannut kuorsauslaastaria? Yllätyin kovasti kuinka noinkin pienellä asialla voi olla niinkin suuri vaikutus. Kuorsaamiseni loppui lähes täysin heti ensimmäisellä käyttökerralla enkä enää luopuisi siitä mistään hinnasta.

edit. Oli pakko nopeasti googlata ja huomasin että eipä tuon testaamisesta paljoa köyhdy kun saa alle kympillä tilattua täältä

Yhteistyössä