A
A shadieeyah
Vieras
juttu oli eilen mainoksessa :ashamed: kerkesin missata sen..sattuisko joku muistamaan..vissiin joku laastarin tapanen härpäke mikä tungetaan nenän päälle tai jotain?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sellainen suihke mikä suihkutetaan nenään estämään kuorsausta toimii oikeasti!! tunnen kolme ihmistä kenellä tosi paha kuorsausongelma, ja kuorsaus loppui siihen kun käyttivät sitä! apteekista saa ja maksaa n 20? se taisi kyllä olla joku silence..
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Niitä laastareita saa apteekista ja kaupoista. Suihkeet vedetään nieluun eikä mun ukollani tehoa. Laastaria ei olla koitettu kun ongelma on siellä nielussa eikä sieraimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sellainen suihke mikä suihkutetaan nenään estämään kuorsausta toimii oikeasti!! tunnen kolme ihmistä kenellä tosi paha kuorsausongelma, ja kuorsaus loppui siihen kun käyttivät sitä! apteekista saa ja maksaa n 20? se taisi kyllä olla joku silence..
suihkeet ei käy koska niissä näyttää olevan piparminttu öljyä ja se ei migreenin takia käy
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Niitä laastareita saa apteekista ja kaupoista. Suihkeet vedetään nieluun eikä mun ukollani tehoa. Laastaria ei olla koitettu kun ongelma on siellä nielussa eikä sieraimissa.
muistato minkä merkkinen laastari?
(niitä oon muuten semmosia laastareitakin jotka tungetaan kitalakeen mut nekään ei käy)
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sellainen suihke mikä suihkutetaan nenään estämään kuorsausta toimii oikeasti!! tunnen kolme ihmistä kenellä tosi paha kuorsausongelma, ja kuorsaus loppui siihen kun käyttivät sitä! apteekista saa ja maksaa n 20? se taisi kyllä olla joku silence..
suihkeet ei käy koska niissä näyttää olevan piparminttu öljyä ja se ei migreenin takia käy
Ai, onko sekin ongelma migreenikolle tuo piparminttu? Meinaan mies on migreenikko eikä nuo suihkeet ole ongelma.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Niitä laastareita saa apteekista ja kaupoista. Suihkeet vedetään nieluun eikä mun ukollani tehoa. Laastaria ei olla koitettu kun ongelma on siellä nielussa eikä sieraimissa.
muistato minkä merkkinen laastari?
(niitä oon muuten semmosia laastareitakin jotka tungetaan kitalakeen mut nekään ei käy)
En nimeä muista, mutta paketissa lukee että nenän päälle kuorsausta ehkäisemään tms...