D
daijuliinos
Vieras
Olin hetken aikaa ilman hormooniehkäisyä.
5.3 laitoin kuitenkin e-laastarin ensimmäisen vuotopäivän yhteydessä käsivarteeni kiinni eksäni yllytyksestä(meillä on seksisuhde) eksäni pohti, luettuaan e-laastarin tuoteselostusta, että yhden laastarin vaikuttava-aine pitäisi periaatteessa kestää 30pv, riippuen tietenkin aineenvaihdunnasta yms.
(Tuota aiemmat kuukautiseni alkoivat 6.2 ja sitä edelliset 9.1)
Tästä "viisastuneena" päätin testaa kuinka pitkään tuolla yhdellä laastarilla kestää, ennen kuin vuoto alkaa.
22.3 tiputtelu sitten alkoi ja otin laastarin pois, koska ajattelin että aloitan uuden laastarin muutaman päivän kuluttua.
24 ja 25.3 harrastimme kuitenkin tyhmänä seksiä kännissä, vaikka minulla oli vuoto päällä ja hain jälkiehkäisypillerin 26.3
19.4 tein raskaustestin joka oli negatiivinen, kuukautisia ei ole kuitenkaan tässä kuulunut.
Osaako joku fiksumpi laskea tuosta jotain raskauden todennäköisyys juttuja. Voiko jälkiehkäisypillerit sekoittaa kuukautiskierron tuollein ja voiko raskaustestiin luottaa, tai lähinnä kuinka pian se antaa positiivisen tuloksen, koska tiedän että jos olen raskaana on hedelmöittyminen tapahtunut tuolloin 24/25.3
Olen nyt pelko perseessä, josko olen raskaana. Vittu että ihminen voi olla tyhmä. Ei tarvitse sitä siis erikseen mainita, tiedän sen ihan sanomattakin.
5.3 laitoin kuitenkin e-laastarin ensimmäisen vuotopäivän yhteydessä käsivarteeni kiinni eksäni yllytyksestä(meillä on seksisuhde) eksäni pohti, luettuaan e-laastarin tuoteselostusta, että yhden laastarin vaikuttava-aine pitäisi periaatteessa kestää 30pv, riippuen tietenkin aineenvaihdunnasta yms.
(Tuota aiemmat kuukautiseni alkoivat 6.2 ja sitä edelliset 9.1)
Tästä "viisastuneena" päätin testaa kuinka pitkään tuolla yhdellä laastarilla kestää, ennen kuin vuoto alkaa.
22.3 tiputtelu sitten alkoi ja otin laastarin pois, koska ajattelin että aloitan uuden laastarin muutaman päivän kuluttua.
24 ja 25.3 harrastimme kuitenkin tyhmänä seksiä kännissä, vaikka minulla oli vuoto päällä ja hain jälkiehkäisypillerin 26.3
19.4 tein raskaustestin joka oli negatiivinen, kuukautisia ei ole kuitenkaan tässä kuulunut.
Osaako joku fiksumpi laskea tuosta jotain raskauden todennäköisyys juttuja. Voiko jälkiehkäisypillerit sekoittaa kuukautiskierron tuollein ja voiko raskaustestiin luottaa, tai lähinnä kuinka pian se antaa positiivisen tuloksen, koska tiedän että jos olen raskaana on hedelmöittyminen tapahtunut tuolloin 24/25.3
Olen nyt pelko perseessä, josko olen raskaana. Vittu että ihminen voi olla tyhmä. Ei tarvitse sitä siis erikseen mainita, tiedän sen ihan sanomattakin.