Kuka muistaa semmosen tietokone pelin (1980 luvulta)

NalleKarhuÄiti

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
2 282
1
36
Pelattiin joskus v.87-90 koulussa semmosta peliä missä oli kissa joka hyppi roskapönttöjä ja pyykkinaruja pitkin ikkunoista sisään ja sit piti tehdä jotain tehtäviä.
esim. yhessä huoneessa oli koiria ja niiden ruokakipot piti syödä tyhjäksi.
Muistaako kukaan?pelin nimi??

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Pelattiin joskus v.87-90 koulussa semmosta peliä missä oli kissa joka hyppi roskapönttöjä ja pyykkinaruja pitkin ikkunoista sisään ja sit piti tehdä jotain tehtäviä.
esim. yhessä huoneessa oli koiria ja niiden ruokakipot piti syödä tyhjäksi.
Muistaako kukaan?pelin nimi??

muistan todella :D meillä ei ollu konetta mut naapurin tytön kotona tuota pelattiin =) enkä kuolemakseni saa nimee päähän..

Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:
voi vitsi se oli ihana.. ja toinen olikohan se tietovisa hmm.. nero tai vastaava

Hei, mä muistan vissiinkin tuon neron kanssa! Siinä oli se pikselimössöinen lintu(?) joka oikean vastauksen kuullessaan heilutti siipiään ja taustalla soi se tyhmä musiikki.. ? :p

Alkuperäinen kirjoittaja Varpunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:
voi vitsi se oli ihana.. ja toinen olikohan se tietovisa hmm.. nero tai vastaava

Hei, mä muistan vissiinkin tuon neron kanssa! Siinä oli se pikselimössöinen lintu(?) joka oikean vastauksen kuullessaan heilutti siipiään ja taustalla soi se tyhmä musiikki.. ? :p

just jotenkin tolleen se oli :D

Mä en muista...
Mutta muistatteko Bubble bobble ja sit sen oliko se joku mario tai maria missä sellainen vaalea hiuksinen likka liikku jossain tai jotain... Se oli kuiteski mukava peli :D

Yhteistyössä