Kuka muistaa ja ketä hääpäivänä/vuosipäivänä?

Lapsuudenkodissani isä lahjoi äitiäni kukin ja paketein todella ahkerasti, mutta en muista, että äitini olisi näin koskaan tehnyt. Nyt sitten en oikein tiedä, kuuluisiko minun vaimona antaa jotain miehelleni hääpäivämme kunniaksi...? Miten teillä?
 
No jopas sattui: meillä kun on just huomenna yhdessäolon 10-vuotispäivä ja ei me (tietääkseni) mitenkään sitä muuten juhlita - mut mä oon suunnitellu, että piilottelen semmosia punaisia pieniä kartonkisydämiä miehen henk.koht tavaroihin huomenna ja sit lompakkoon sujautan semmosen "kirjeen", jossa on kuva meistä kymmenen vuoden takaa :) En usko, että mies on mitään suunnitellu huomiselle, mut mä haluan jotenkin muistaa.
 
"tiipii"
No jopas sattui: meillä kun on just huomenna yhdessäolon 10-vuotispäivä ja ei me (tietääkseni) mitenkään sitä muuten juhlita - mut mä oon suunnitellu, että piilottelen semmosia punaisia pieniä kartonkisydämiä miehen henk.koht tavaroihin huomenna ja sit lompakkoon sujautan semmosen "kirjeen", jossa on kuva meistä kymmenen vuoden takaa :) En usko, että mies on mitään suunnitellu huomiselle, mut mä haluan jotenkin muistaa.
<3 Ihanaa<3 ja ONNEA!!
 
"vieras"
Minunkin lapsuudenkodissa isä osti äidille lahjoja merkkipäivinä,mut äiti osti isälle aina pitkin vuotta vaatteita ym ja sitte esimhääpäiviks järkkäs jotain,tyyliin parempi illallinen (jos arkena niin kotona,koko perheelle siis) ja kakku- tai leivoskahvit. Nykyään ku lapset aikuisia nii menevät usein kylpylään tms juhlistamaan hääpäivää..

Meillä vähän sama tyyli..
 
Muistetaan ihan puolin ja toisin toisiamme, jos muistetaan. Ei ole niin tapana lahjoa, juhlistetaan tekemällä jotain erikoisempaa herkkuruokaa tms., tosin välillä (useammin kuin kerran :D) on käynyt niin ettei kumpikaan muista hääpäivää kuin seuraavana päivänä tai vähän myöhemmin.
 

Yhteistyössä