Kuka muistaa ELLEN-VAUVAA joka ehkä kuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen miettinyt.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen miettinyt.

Vieras
Tiinaleena ketjusta tuli mieleen.-Muistaako kukaan Ellen vauvaa irc-galleriasta? Pienellä taisi olla syöpä ja jotain huhuttiin että tyttö olisi kuollut. Onko kellään tietoa miten tarina päättyi??? Asiaa olen mietinnyt vuosien varrella muutamaan otteeseen. Ellen oli kyllä suloinen tyttö ja taisi olla yhteisökin Ellenille enkeleitä. <3

[QUOTE="vieras";23500972]Kuinka toi asia selvis?[/QUOTE]

En muista, olisiko niin, että joku nettiystävä oli mennyt sairaalaan heitä tapaamaan ja heitä ei sitten siellä ollutkaan. Voin yrittää etsiä jonkun ketjun, jossa oli tarkemmin kerrottu.

Kamalaa jos toi on totta. Itsekkin muistaakseni olin yhteisössä Ellenille enkeleitä mutta sitten se katosi ja sen koommin itsekkään irc-galleriassa en käynyt. :( Tytöstä oli kyllä kuviakin, koska jotenkin jäi mieleen miten suloinen se tyttö tosiaan oli ;(

Tosiaan oli keksitty koko juttu... oli tuttavansa lapsen kuvia levitellyt. Sai niin paljon huomiota ettei osannut enää lopettaa valehtelua. Paineen alla murtui ja kertoi totuuden. Eli lapsi voi hyvin.

[QUOTE="vierailija";24526003]Tosiaan oli keksitty koko juttu... oli tuttavansa lapsen kuvia levitellyt. Sai niin paljon huomiota ettei osannut enää lopettaa valehtelua. Paineen alla murtui ja kertoi totuuden. Eli lapsi voi hyvin.[/QUOTE]

Minkälainen henkilö oli tämän takana? Ikä? Oliko kyseisellä henkilöllä itsellään lapsia?

[QUOTE="mhm";24526053]Julkisuuteen kerrottiin olevan nuori lapseton nainen.[/QUOTE]

Eikö tämä ollut se toinen tapaus, joka esiintyi Johanna-nimellä ja oli keksinyt nämä sisarukset (veli Joonas ja sisko Juulia) ja joilta koko ajan kuoli lapsia, miehiä ym. Asuivat Seinäjoella ja oli aktiivisesti galleriassa, mutta aina kaikki tapaamiset peruuntuivat viime hetkellä. Ei mielestäni liiittynyt tähän Elleniin.