S
sulkasato
Vieras
Minä! Ajattelin tänä vuonna ajoissa aloittaa, torjuu stressiä sitte joulun alla. Mikää ei ole niin omiaan viemään jouluiloa ku kaupoissa ruuhkissa törmäily. Ja teen varmaan suurimman osan lahjoista ihan ite ja kierrän jo nyt kirppiksiä ja kattelen sillä silmällä josko sieltäkin jotai löytyis. Tänä vuonna aion nauttia joulusta ja pitää hysterian ja kauhean kulutusvimman kaukana meiltä.
Kuinka monta lahjaa teidän mielestä on sopiva määrä aina yhdelle lapselle?
Mun mielestä on iha älytöntä ostaa joku 20 lahjaa yhdelle, mutta kukin tavallaan.
Onha se niinki, että muistan ala-asteella aina koulussa ku kaikki vertaili että kuka sai mitenki monta lahjaa ja sit hävetti ku ite oli saanu ihan muutaman.
Mutta silti, en ainakaa omista lapsista halua kasvattaa kauheita materialisteja. Toivon että jouluista he muistavat aikuisena ihanan tunnelman ja hyvän olon ja hyvän ruuan
(kai seki menee materian puolelle) niinku itse muistan lapsuuteni jouluista.
Kuinka monta lahjaa teidän mielestä on sopiva määrä aina yhdelle lapselle?
Mun mielestä on iha älytöntä ostaa joku 20 lahjaa yhdelle, mutta kukin tavallaan.
Onha se niinki, että muistan ala-asteella aina koulussa ku kaikki vertaili että kuka sai mitenki monta lahjaa ja sit hävetti ku ite oli saanu ihan muutaman.
Mutta silti, en ainakaa omista lapsista halua kasvattaa kauheita materialisteja. Toivon että jouluista he muistavat aikuisena ihanan tunnelman ja hyvän olon ja hyvän ruuan