Viime vuonna, maksoin itse omasta palkastani. yht. n. 1500. Olen 23 v.
en ite 21.06.2012 #77 Sain 18v lahjaksi v. 2002. Puolet papalta ja puolet vanhemmilta. Sain viel inssin synttäripäivälle muistaakseni maksoi n. 900e.
Sain 18v lahjaksi v. 2002. Puolet papalta ja puolet vanhemmilta. Sain viel inssin synttäripäivälle muistaakseni maksoi n. 900e.
sommarcat ei kirj. 21.06.2012 #80 Isäni kuoli ollessani 18v, jolloin menin perintörahoilla autokouluun. Äitini kustanti sitten puolet ekan auton hinnasta, joka maksoi huimat 400e =D
Isäni kuoli ollessani 18v, jolloin menin perintörahoilla autokouluun. Äitini kustanti sitten puolet ekan auton hinnasta, joka maksoi huimat 400e =D
röppö 21.06.2012 #81 Minä maksoin. Isäni tappanut mies maksoi korvauksia minulle..niistä osa meni ajokorttiin..
"vieras" 21.06.2012 #83 Ei kukaan, eikä mulla olekaan korttia. Kaverin korttiin lainasin 1000mk. Sain sen lopulta takaisinkin, kai.
Ei kukaan, eikä mulla olekaan korttia. Kaverin korttiin lainasin 1000mk. Sain sen lopulta takaisinkin, kai.
lucifer 21.06.2012 #85 Alkuperäinen kirjoittaja ruutiukko: Näytä alkuperäinen viesti sinä kun asut siellä kaenuussa ja siellä kun on aivan loputon sorateiden verkosto niin laittappa semmonen millä voi ajaa soralla KTM 990 Click to expand... ne on noi maastolelut sitten ihan erikseen....
Alkuperäinen kirjoittaja ruutiukko: Näytä alkuperäinen viesti sinä kun asut siellä kaenuussa ja siellä kun on aivan loputon sorateiden verkosto niin laittappa semmonen millä voi ajaa soralla KTM 990 Click to expand... ne on noi maastolelut sitten ihan erikseen....
"vieras" 21.06.2012 #86 Itse maksoin. Mutsi sanoi aikoinaan, että jos olisit ollu poika niin hän olis maksanut kortin. Olisin kyllä voinut ihan hyvin elää ilmankin sitä tietoa..
Itse maksoin. Mutsi sanoi aikoinaan, että jos olisit ollu poika niin hän olis maksanut kortin. Olisin kyllä voinut ihan hyvin elää ilmankin sitä tietoa..