No ei hän sillä "ylpeillytkään". Musta on hyvä, että löytyy rohkeita ihmisiä kertomaan erilaisista kokemuksistaan. Kuten esim entinen narkkari, äiti jolta on huostaanotettu lapset jne... maailma ei le näes niin mustavalkoinenAlkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Luin. Lähinnä ihmetyttää, että hän viitsii kertoa tapauksestaan, kun on itse sen aiheuttanut. En minä sillä ylpeilisi.
Eikai siinä mitään asiasta ylpeilty!? Tosi asiallinen juttu oli ja jollain tapaa lohduttava, että tuollaisestakin voi selvitä. Miksi otit jutun noin?Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Luin. Lähinnä ihmetyttää, että hän viitsii kertoa tapauksestaan, kun on itse sen aiheuttanut. En minä sillä ylpeilisi.
tuskin oli ylpeilystä kyse??? Varmaan ihan opettavainen tarina muille samaa harkitseville:/Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Luin. Lähinnä ihmetyttää, että hän viitsii kertoa tapauksestaan, kun on itse sen aiheuttanut. En minä sillä ylpeilisi.
Arvasin, että joku puuttuu sanavalintaani. No olet oikeassa, ei hän sanan varsinaisessa merkityksessä ylpeillyt. Tarkoitan, että en ymmärrä, kuinka hän kehtaa puhua tekosestaan lehdessä. Lastenhoitoavun tarpeesta, kun on pyörätuolipotilas ym. Siis minä en ymmärrä tuota. Sinänsä hienoa, että on elämässään päässyt eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eikai siinä mitään asiasta ylpeilty!? Tosi asiallinen juttu oli ja jollain tapaa lohduttava, että tuollaisestakin voi selvitä. Miksi otit jutun noin?Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Luin. Lähinnä ihmetyttää, että hän viitsii kertoa tapauksestaan, kun on itse sen aiheuttanut. En minä sillä ylpeilisi.
itselläni ei käynyt mielessäkään että siinä olisi ylpeilty teolla..
No voi pyhä itsekeskeisyys! Meinaat sä et jos joskus on ollut vaikeaa, niin ei ole oikeutettu elämään onnellista elämää, saamaan lapsia jne! Missä säkissä sä neiti täydellisyys olet elänyt?Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Arvasin, että joku puuttuu sanavalintaani. No olet oikeassa, ei hän sanan varsinaisessa merkityksessä ylpeillyt. Tarkoitan, että en ymmärrä, kuinka hän kehtaa puhua tekosestaan lehdessä. Lastenhoitoavun tarpeesta, kun on pyörätuolipotilas ym. Siis minä en ymmärrä tuota. Sinänsä hienoa, että on elämässään päässyt eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eikai siinä mitään asiasta ylpeilty!? Tosi asiallinen juttu oli ja jollain tapaa lohduttava, että tuollaisestakin voi selvitä. Miksi otit jutun noin?Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Luin. Lähinnä ihmetyttää, että hän viitsii kertoa tapauksestaan, kun on itse sen aiheuttanut. En minä sillä ylpeilisi.
Mä vastasin jo tuolla sulle, tähän maailmaan mahtuu kaikenlaisia tarinoita ja on hienoa että joku on rohkea niistä kertomaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Arvasin, että joku puuttuu sanavalintaani. No olet oikeassa, ei hän sanan varsinaisessa merkityksessä ylpeillyt. Tarkoitan, että en ymmärrä, kuinka hän kehtaa puhua tekosestaan lehdessä. Lastenhoitoavun tarpeesta, kun on pyörätuolipotilas ym. Siis minä en ymmärrä tuota. Sinänsä hienoa, että on elämässään päässyt eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eikai siinä mitään asiasta ylpeilty!? Tosi asiallinen juttu oli ja jollain tapaa lohduttava, että tuollaisestakin voi selvitä. Miksi otit jutun noin?Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Luin. Lähinnä ihmetyttää, että hän viitsii kertoa tapauksestaan, kun on itse sen aiheuttanut. En minä sillä ylpeilisi.
Elämä ei ole helppoa aina ja joillaki se käy siel ihan pohjalla, on vahva ihminen kun sieltä nousee vaikka joutu pyörätuoliin ja vielä vahvempi kun uskaltaa kertoa siitä. Kyllä mie nostan tuollaiselle ihmiselle hattua joka noin syvältä on ylös noussu.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Arvasin, että joku puuttuu sanavalintaani. No olet oikeassa, ei hän sanan varsinaisessa merkityksessä ylpeillyt. Tarkoitan, että en ymmärrä, kuinka hän kehtaa puhua tekosestaan lehdessä. Lastenhoitoavun tarpeesta, kun on pyörätuolipotilas ym. Siis minä en ymmärrä tuota. Sinänsä hienoa, että on elämässään päässyt eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eikai siinä mitään asiasta ylpeilty!? Tosi asiallinen juttu oli ja jollain tapaa lohduttava, että tuollaisestakin voi selvitä. Miksi otit jutun noin?Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Luin. Lähinnä ihmetyttää, että hän viitsii kertoa tapauksestaan, kun on itse sen aiheuttanut. En minä sillä ylpeilisi.
Mitä tarkoitat? Että kun itseaiheutettua, ei saisi saada apua, vai..?Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Arvasin, että joku puuttuu sanavalintaani. No olet oikeassa, ei hän sanan varsinaisessa merkityksessä ylpeillyt. Tarkoitan, että en ymmärrä, kuinka hän kehtaa puhua tekosestaan lehdessä. Lastenhoitoavun tarpeesta, kun on pyörätuolipotilas ym. Siis minä en ymmärrä tuota. Sinänsä hienoa, että on elämässään päässyt eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eikai siinä mitään asiasta ylpeilty!? Tosi asiallinen juttu oli ja jollain tapaa lohduttava, että tuollaisestakin voi selvitä. Miksi otit jutun noin?Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Luin. Lähinnä ihmetyttää, että hän viitsii kertoa tapauksestaan, kun on itse sen aiheuttanut. En minä sillä ylpeilisi.
Missä minä olen sanonut,ettei hänellä ole oikeutta lapsiin? Missä olen sanonut, ettei hänellä ole oikeutta onnelliseen elämään?Alkuperäinen kirjoittaja huoh:No voi pyhä itsekeskeisyys! Meinaat sä et jos joskus on ollut vaikeaa, niin ei ole oikeutettu elämään onnellista elämää, saamaan lapsia jne! Missä säkissä sä neiti täydellisyys olet elänyt?Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Arvasin, että joku puuttuu sanavalintaani. No olet oikeassa, ei hän sanan varsinaisessa merkityksessä ylpeillyt. Tarkoitan, että en ymmärrä, kuinka hän kehtaa puhua tekosestaan lehdessä. Lastenhoitoavun tarpeesta, kun on pyörätuolipotilas ym. Siis minä en ymmärrä tuota. Sinänsä hienoa, että on elämässään päässyt eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eikai siinä mitään asiasta ylpeilty!? Tosi asiallinen juttu oli ja jollain tapaa lohduttava, että tuollaisestakin voi selvitä. Miksi otit jutun noin?Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Luin. Lähinnä ihmetyttää, että hän viitsii kertoa tapauksestaan, kun on itse sen aiheuttanut. En minä sillä ylpeilisi.
Jos ihminen loukkaantuu autokolarissa, ei kai sillonkaan ole oikeutta lapsiin, miksi läks rattiin, niinkö??
Eiköhän tällä ihmisellä ole enemmän tukea nyt.Alkuperäinen kirjoittaja Elämänilo:No en minä ainakaan kertoisi tuollaisesta asiasta lehdissä. Toivottavasti ei masennu enää niin,että olisi tarve samaa yrittää. Lapset ja kaikki kun jäisi sit jäljelle.
Niinku miten?Alkuperäinen kirjoittaja mervi:Eiköhän tällä ihmisellä ole enemmän tukea nyt.Alkuperäinen kirjoittaja Elämänilo:No en minä ainakaan kertoisi tuollaisesta asiasta lehdissä. Toivottavasti ei masennu enää niin,että olisi tarve samaa yrittää. Lapset ja kaikki kun jäisi sit jäljelle.
aikaa kulunut 19v,eiköhän olisi yrittänyt jos olisi siltä tuntunut,teini aika voi olla tosi rankkaa tai tuntua rankalta.Alkuperäinen kirjoittaja Elämänilo:No en minä ainakaan kertoisi tuollaisesta asiasta lehdissä. Toivottavasti ei masennu enää niin,että olisi tarve samaa yrittää. Lapset ja kaikki kun jäisi sit jäljelle.
Kyllähän siitä voi ja saakin kirjoittaa. Juurihan siitä lehdestä luimme. Minä kokisin itse häpeällisenä kertoa tuollaisesta. Mutta kuten sanottu, tämä on minun mielipiteeni ja se siitä.Alkuperäinen kirjoittaja vaipparalli:Luin. Ei herättänyt mitään ihmeellisiä ajatuksia. Siihen kiinnitin eniten huomiota, että oli hypätessään syvästi masentunut ja kun heräsi, ensimmäinen tunne oli onni. Siinä oli se käännekohta. Onnellinen loppu silti vaikka pyörätuolissa olikin. Miksi tuosta ei olisi voinut/saanut kirjoittaa lehteen juttua?
mites se liittyy lehden juttuun?Alkuperäinen kirjoittaja Elämänilo:Ai jaa ja voi voi . Eikö ihminen voi masentua vanhempana. Mä oon jostain kuullu,et miehet siinä 30-40v. tekee eniten itsareita. Ehkä ne sit vaan muuten.