kuka lukee jutut juttuina

äiti 40plusplus

Aktiivinen jäsen
28.05.2005
10 811
0
36
Tuli mieleen tuosta ärsyttävä palstailija listasta että jotkut ilmeisesti lukee jutut sen mukaan kuka kirjoitti ja siitä jo muodostuu ennakkoasennekin.
mutta onkos täällä ketä jotka avaa ketjut otsikon perusteella ja lukee ne kommentit ihan kommentteina katsomatta ensin/painamatta mieleen kuka nimenomaan kirjoitti mitä.
itse kun aloin tässä ihan testaamisen vuoksi miettimään että monestakos nikistä muistan mitä, niin eipä pitkä lista tullut. oikeastaan ehkä viidestä osaisin sanoa jotakin mutta en heistäkään kaikkea enkä sitäkään mitä mieltä he yleensä on asioista vaan muistamiseni liittyy enemmänkin johonkin asiaan heidän elämässään joka on lähemmin kolahtanut tms.

minä en kato kuka kirjoittaa ja mitäkin. kun en ihmisiä livenä tunne, niin ovat vaan jotain nimimerkkejä. Oon ihmetellytkin, että miten palstailijat muistaa kuka on mitäkin kirjoittanut. tai sitten mulla vain on todella huono muisti :/

Kyllä ne otsikon mukaan tulee yleensä valkattua, tosin monien otsikko on aika mitään kuvaamaton, siinä olisi monella parantamisen varaa :wave:

Täytyy myöntää, että jos jonkun v-mäisen jutun tulee lukeneeksi, niin silloin ei välttämättä avaa niitä muita samaisen kirjoittajan juttuja luettavaksi.

Yleensä mä en kato kuka jutun on aloittanut. Joskus, jos olen todella tympiintynyt johonkin tiettyyn palstalaiseen, saatan kyllä jättää vastaamatta ihan kivaankin juttuun.

Yhteistyössä