Kuka lauloi suomennoksen Venus - biisistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuo sama biisi siinä FC Venus -leffassa? Siinä kohtaa, kun ne meinas pelata siellä korjaamallaan futiskentällä ja niillä oli siellä se "mieschearleader (?)"-joukko?
 

Yhteistyössä