KUKA LAULAJA??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Pitköhiuksinen muistaakseni. Ihana biisi!! mahtava. Mitään muuta en muista, kuin sen että musavideossa useesti katsoo taivaalle ja taivaalla lentää musta lintuparvi! sellanen rockhenkinen nuorimies siin laulaa ( ei suomalainen)

Ekaks tuli mieleen 69eyesin Lost boys, mut ne taitaa olla lepakoita joita siinä videossa lentää...jos siinä nyt ylipäätään mitään lentää.

Lisävinkkejä kiitos! Hiustenväri ja pukeutumistyyli auttaa jo aikas pitkälle.

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Pitköhiuksinen muistaakseni. Ihana biisi!! mahtava. Mitään muuta en muista, kuin sen että musavideossa useesti katsoo taivaalle ja taivaalla lentää musta lintuparvi! sellanen rockhenkinen nuorimies siin laulaa ( ei suomalainen)

Ja miltä radiokanavalta kuulit?

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Alkuperäinen kirjoittaja apua:

Ja miltä radiokanavalta kuulit?

täällä joku musta nikki linkitti sen. viimetalvena oisko ollu, en muista ees nikkiä

Nyt mua häiritsee... Mulla on hämärä muistikuva sellasesta videosta, jossa tummahiuksinen mies pyörii jossain kujalla. En vaan millään saa päähäni sitä esittäjää, en välttämättä edes tiedä sen nimeä. Kun muistais edes vähän pätkää biisistä, niin löytys helpommin.

Biisejä linkittäneet palstalaiset apuun! Mäkin haluun tietää vastauksen tähän mysteeriin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Nyt mua häiritsee... Mulla on hämärä muistikuva sellasesta videosta, jossa tummahiuksinen mies pyörii jossain kujalla. En vaan millään saa päähäni sitä esittäjää, en välttämättä edes tiedä sen nimeä. Kun muistais edes vähän pätkää biisistä, niin löytys helpommin.

Biisejä linkittäneet palstalaiset apuun! Mäkin haluun tietää vastauksen tähän mysteeriin. :D

JUST!! sä tiedät varmasti sen saman, nyt äkkiä ettimään kaikki sitä :D

Ootko varma, ettei o suomalainen?

Yks mikä tuli kans mieleen on P.O.D mut en kyl muista niiltä yhtään kuvausta vastaavaa videoo... Voithan sä Youtubesta kurkata näyttääkö tutulta.

Yhteistyössä