Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:minäminäminäminä :wave: tosin mulla ei oo yhtään rahaa mutta eikai se haittaa![]()
Mun täytyy nyt passata kun lähdetään tiistaina Espanjaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Mun täytyy nyt passata kun lähdetään tiistaina Espanjaan :saint:
Hauskaa matkaa!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mie lähtisin vaikka heti, mut miun pitäs ottaa vähintään yksi pienokainen mukaan... :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mie lähtisin vaikka heti, mut miun pitäs ottaa vähintään yksi pienokainen mukaan... :headwall: :headwall: :headwall:
Kuin myös. Toisaalta, ehtisin pitää tota unikoulua sen verran, että voisin isännälle jättää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mie lähtisin vaikka heti, mut miun pitäs ottaa vähintään yksi pienokainen mukaan... :headwall: :headwall: :headwall:
Kuin myös. Toisaalta, ehtisin pitää tota unikoulua sen verran, että voisin isännälle jättää![]()
Meillä taas ollaan niin tississä kiinni ja äidissä, ettei voi jättää minnekään..Enkä raaskisikaan IKINÄ kuuna päivänä vielä jättää..yhdeksi yöksi korkeintaan. Esikoisen vois jättää kesäkylään viikoksi nyt kesällä. B)