Kuka lähtee mun kanssa toukokuussa Bon Jovin keikalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen nuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen nuori

Vieras
Olen 35-vuotias, perheellinen, ihan mukava ja muuta sellaista ja nuoruudessani olin toivoton Bon Jovi- fani. Nyt kuulin, että bändi on tulossa tampereelle ja halu keikalle on kova! Mutta... mies ei tahdo lähteä, eikä kavereistakaan löydy innostuneita :(
Ajattelinkin, että jospa tätä kautta löytyisi samanmielisiä. Toukokuuhun on vielä aikaa, joten ehdittäisiin tutustuakin paremmin netin välityksellä ainakin.
Eli nyt kaikki edes vähän kiinnostuneet, huikatkaa! :)
ps. ei siis tarvitse olla mikään hurja fani, en itsekään enää ole, mutta lähinnä lähtisin fiilistelemään...

Mä olen hurja fani ja lähtisin mielelläni, kolmella viime kiertueella on tullut käytyä mutta tällä kertaa ei mitenkään riitä rahat kun pitäs maksaa matkatkin :(

Keikalla on tosi kivaa yksinkin ja sieltä löytyy ihan varmasti juttuseuraa, jos sitä haluaa

[QUOTE="vieras";27467016]Mä olen hurja fani ja lähtisin mielelläni, kolmella viime kiertueella on tullut käytyä mutta tällä kertaa ei mitenkään riitä rahat kun pitäs maksaa matkatkin :(

Keikalla on tosi kivaa yksinkin ja sieltä löytyy ihan varmasti juttuseuraa, jos sitä haluaa[/QUOTE]

No voi harmi...Munki rahat on vähän tiukilla, mutta ajattelin, että niin harvoin kuitenkin käyn keikoilla. Yksin olisi varmaan ihan kiva mennä, mutta olen niin huono lähtemään ihan itsekseni

ap

No voi harmi...Munki rahat on vähän tiukilla, mutta ajattelin, että niin harvoin kuitenkin käyn keikoilla. Yksin olisi varmaan ihan kiva mennä, mutta olen niin huono lähtemään ihan itsekseni

ap

Suosittelen kyllä, jos mitenkään lompakko kestää. Bon Jovi on yleensä tosi hyvä livenä, stadikka 2008 tosin oli suuri pettymys. Mulla on sellanen tilanne, että matkat tulis maksaa vähintään 100 euroa ja kun nuo Bon Jovin lippuhinnatkin on aikamoiset riistohinnat niin ei mitenkään pysty nyt venymään. Noh, pitää säästää ens kiertuetta varten :) Ja Tampereen keikkaliput on sentään halvemmat kun muiden Pohjoismaiden eli iloitkaa siitä

[QUOTE="vieras";27467082]Suosittelen kyllä, jos mitenkään lompakko kestää. Bon Jovi on yleensä tosi hyvä livenä, stadikka 2008 tosin oli suuri pettymys. Mulla on sellanen tilanne, että matkat tulis maksaa vähintään 100 euroa ja kun nuo Bon Jovin lippuhinnatkin on aikamoiset riistohinnat niin ei mitenkään pysty nyt venymään. Noh, pitää säästää ens kiertuetta varten :) Ja Tampereen keikkaliput on sentään halvemmat kun muiden Pohjoismaiden eli iloitkaa siitä[/QUOTE]

Kiva kun tsemppaat :) Mulla kans tulee rahaa palamaan, kun matkat maksaa myös noin satasen, ja jossain varmaan pitäisi yöpyäkin.

Liput tulee myyntiin huomenna ja tekis niin mieli yrittää saada lippu! Kolme kertaa oon ollu keikalla. Kesällä -11 olin keikalla yksin eikä siä mitää juttuseuraa tarvinnu ku keskitty keikkaan. :D

Mä pääsisin junalla opiskelijahintaan Tampereelle, että... En oo kyllä kattonu kuinka junat lähtee takaasi, että onko mun mitenkää mahdollista päästä kotio samana päivänä tai yön aikana. Juna kyllä jää 80km:n päähän kotipaikkakunnasta, että linja-autoja ei tuohon aikaan kulje joten taitaasin jämähtää Seinäjoelle aamuun asti. :D

No joo tutkiin vr:n aikatauluja enkä mä pääsisi keikan jälkeen edes Seinäjoelle asti ku vika juna lähtee klo:22.11.

Tämähän siinä on niin paska juttu. Itse oon tutkinut noita kaikkia Pohjoismaiden keikkoja ja missän ei ehdi enää illalla matkalle eikä ole tuttuja kenen luona asua. Ei kyllä ole varaa laittaa n. 100 euroa keikkalippuun, 100 euroa matkoihin ja 100 euroa yöpymiseen.

No onhan tänne tullut vastauksia :) Mulla kyllä edelleen kutittelis lähteä, mut tosiaan pitäisi yöpyä tampereella... Se nyt kyllä ei olisi ongelma sinäänsä. En kyllä yhtään tiedä noista lipuista, että kuinka nopeasti ne menevät kaupaksi, eli olenko jo auttamatta myöhässä?

No onhan tänne tullut vastauksia :) Mulla kyllä edelleen kutittelis lähteä, mut tosiaan pitäisi yöpyä tampereella... Se nyt kyllä ei olisi ongelma sinäänsä. En kyllä yhtään tiedä noista lipuista, että kuinka nopeasti ne menevät kaupaksi, eli olenko jo auttamatta myöhässä?

Siis nehän tulee myyntin huomenna aamulla ysiltä. Puhelinlinjat on takuuvarmasti tukos, nettikaupas saa jonottaa... Kokemusta on. :D

Siis nehän tulee myyntin huomenna aamulla ysiltä. Puhelinlinjat on takuuvarmasti tukos, nettikaupas saa jonottaa... Kokemusta on. :D

No siis mähän oon ihan päivistä sekasin, luulin et ne tuli myyntiin tänään... Voi että, kun tekis niin mieli ostaa lippu. Mitähän tuo mies tykkäis, jos sais isänpäivälahjaks? Mut toisaalta, sitä tarvitaan kotona lapsenvahtina... Et ei auta, ko itelle haaveilla ;)

Mä veikkaan että myydään heti jos ei ihan loppuun niin melkein. Ja nettikauppakin voi tökkiä, yleensä on tökkinyt mutta silti olen onnistunut liput ostamaan. Jos on American Express, vielä tänään saa ennakkolippuja.

Verkkokaupassa näytti jo klo 9.02 että "tähän tilaisuuteen et voi ostaa enää lippuja verkkokaupasta". Ei voinut mennä noin nopeasti loppuun, vai onko ne kaikki myyty ennakkoon?

[QUOTE="joo";27469728]Minäkin ajattelin kokeilla etä saisinko lipun :)

kävin kattomassa 2008 edellisen kerran niin vois nyt käydä uudelleen.[/QUOTE]

Äh, mitähän teen väärin, kun herjaa jotain virhettä kokoajan? No täytyy kokeilla kohta uudestaan. Mistä kohti katsomoa muuten yrität saada lipun?

[QUOTE="vieras";27469774]Verkkokaupassa näytti jo klo 9.02 että "tähän tilaisuuteen et voi ostaa enää lippuja verkkokaupasta". Ei voinut mennä noin nopeasti loppuun, vai onko ne kaikki myyty ennakkoon?[/QUOTE]

Verkkokauppa jumittaa, sitkeää yritystä vaan, päivitä selainta välillä.

Harmi kun huomasin tän ketjun vasta nyt.. Sunnuntaina meinaan päättyi ennakkomyynti Menolippu. fi:ssä, sieltä sai parilla klikkauksella ilman turhia hermojen menetyksiä lipun helposti. Toivottavasti halukkaat lippunsa sai, nähdään Tampereella! Täytyy sanoa että yllättävä keikkapaikkavalinta, odotin että tulevat stadikalle Helsinkiin.. Kun se viimeksikin myytiin loppuun ja tuonne Ratinaan mahtuu n. 20000 vähemmän..

[QUOTE="joo";27469808]Jee, sain lipun! Mullekkin herjas koko ajan mutta sitkeää yritystä vaan peliin niin voi onnistaa! B-katsomosta sain paikan.[/QUOTE]

Jeee! Lippu ostettu, katsomo B3!! Oi tätä onnea :)

Yhteistyössä