Kuka lähtee mukaan 30päivän vatsalihashaasteeseen?? :)

  • Viestiketjun aloittaja ~Anne~
  • Ensimmäinen viesti
~Anne~
Tein tuossa kahvakuulajumppaa, mutta ensimmäisen 10minuutin jälkeen kyllästyin, koska olen tehnyt sitä samaa videota satunnaisesti jo vuoden. Etsin jotain erilaista alle 15minuutin jumppaa ja halusin nimenomaan vatsanseutuun keskittyvän.
Löytyi hyvä video, joka on muutakin kuin pelkkiä istumaannousuja. Huomasin, että se onkin ensimmäinen päivä 30päivän haasteesta ja lähden kyllä tähän itse mukaan!
Tässä on kalenteri


Ja ensimmäisen päivän jumppa

Videot kestää vain 10minuuttia!
 
~Anne~
Ensimmäinen jumppa tuntu kyllä tosi tehokkaalle tehdessä, mutta oli tarpeeksi lyhyt ettei heti tunnu liian vaikealta.
Onnistuin itse kesällä rentoutumaan keskivartalon kohdalta vähän liian hyvin, niin päätin tosiaan lähteä tähän mukaan, eihän se ole kuin 30 päivää ja 10minuuttia päivässä. Eikä edes ihan joka päivä. Tekee muutenkin hyvää, kun joutuu istumaan paljon, niin nämä keskivartalojumpat :)
Rohkeesti mukaan vaan, voin joka päivä vaikka linkittää päivän jumpan niin ei tarvitse erikseen etsiä :)
 
~Anne~
Eilen jäi päivän jumppa väliin, koska mies oli koko päivän kotona. Mikähän siinäkin on niin noloa kotona jumpata, kuitenkin salilla olen hyvin mielin rehkinyt useinkin?
 
vierailija
Juuri eilen harmittelin, kun netistä oli poistettu pari loistavaa vatsalihastreeni pätkää. Pitääkin kokeilla tätä.

Pari kertaa olen tehnyt JM:n haasteen, mutta en enää jaksa niin intensiivistä rupeamaa. Parempi tehdä erilaisia treenejä, eikä ihan joka päivä, niin hommasta ei tule pakkopullaa ja mielenkiinto pysyy yllä vuodesta toiseen.
 
~Anne~
Mä olen myös sitä Jillianin 30day shrediä kokeillut. Ei kyllä kummoisia tuloksia tullut. Toki lähti vähän ylimääräistä jenkkakahvoista mutta ei mitenkään ihmeellistä lihaskehitystä missään näkynyt.
 
vierailija
Mä olen myös sitä Jillianin 30day shrediä kokeillut. Ei kyllä kummoisia tuloksia tullut. Toki lähti vähän ylimääräistä jenkkakahvoista mutta ei mitenkään ihmeellistä lihaskehitystä missään näkynyt.
Minä sain JM:n shredillä ja rippedillä loistavat tulokset, kun samaan aikaan aloin syömään terveellisesti ja lisäsin muutakin liikuntaa. Vatsalihakset tulivat näkyviin. Suurin merkitys taisi olla turhien herkkujen karsiminen ruokavaliosta.
 
vierailija
Mielelläni lähtisin mukaan haasteeseen. Mutta pahasti nyt liikuntarajoitteinen kun yläkroppaa ei saa rasittaa. :-/ Muuten näytti hyviltä treeni vinkeiltä. :)

Nyt harmaana Nanna85
 
~Anne~
Minä sain JM:n shredillä ja rippedillä loistavat tulokset, kun samaan aikaan aloin syömään terveellisesti ja lisäsin muutakin liikuntaa. Vatsalihakset tulivat näkyviin. Suurin merkitys taisi olla turhien herkkujen karsiminen ruokavaliosta.
Mulla oli samaan aikaan menossa silloin GFG. Ja salitaustaa oli jo ennenstään, eli esim olkapäät, rasituksesta huolimatta, eivät juurikaan muuttuneet ulkonäöltään sen kummemmiksi.
Mutta liikuntahan on aina hyväksi ja varsinkin salitreenaukselle tuo Jillianin jumppa oli tosi hyvää vaihtelua.
 
~Anne~
Kolmannen päivän jumppa tehty. Kiva kun on vaihtelua, niin väkisin pinnistelee loppuun asti joka jumpan. Tän päivän jumpassa olisi pitänyt olla käsipaino jos niin tahtoo. Eipä meillä sellaisia ole, niin otin litraisen juomapullon täytettynä avuksi.
 
~Anne~
Eilen oli kyllä varsinkin kyljet kipeät. Flunssa meinaa tulla päälle, mutta tällä hetkellä on kuitenkin sellainen olo, että tänään pystyn varmaan jumpan tekemään. Eilen mietin että teenkö vai pidänkö sen välipäivän, mutta lihasten kipeytyessä ja flunssaisen olon pahentuessa päädyin välipäivään.
 
~Anne~
Päivä 7 menossa ja huomenna välipäivä :)
Ensimmäinen viikko takana, eikä kyllästytä eikä tunnu aikaa vievältä. 10minuutissa saa pienen hien päälle, kun tosissaan tekee ja päälle voi vaikka ottaa toisen lyhyen jumpan youtubesta. Mukavaa vaihtelua!

Mukaan vaan! Vaikka päivästä 1 aloittaen!
 
~Anne~
Eilen jäi jumppa välistä, kun ei taas miehen kotona ollessa kehdannut. On se kumma. Täytyy ruveta keksimään jotain äkillisiä ruokakauppareissuja jotka pitää heti toimittaa jotta saa viikonloppuisin "työrauhan" :D
Eli päivä 9 tänään takana, kiva erilainen jumppa taas :)
 
~Anne~
Päivä 11 takana ja nyt oli kyllä hyvä jumppa! Rauhalliset liikkeet ja tuntui tosi tehokkaalta!
11/32 vielä voi liittyä seuraan!!
Päivän jumppa ^ Kannattaa kokeilla vaikka ei muita tekisikään, tykkäsin tosi paljon!
Muutoinkin nuo minuutit sujahtaa ohi ihan ettei huomaakkaan, yllättyy oikein kun 10minuuttia onkin jo tehty!
 
~Anne~
Muistin kyllä ottaa aloituskuvan edestä, mutta tajusin vasta eilen illalla, että maha on kyllä selvästi litistynyt jo nyt, vaikka edestä näyttääkin samalta. En tajunnut ottaa mittojakaan kuin vasta eilen.
Vyötärönympärys haastepäivänä 12/32 74cm
 
Täytyy muistaa, että rasva palaa tasaisesti kehosta. Täsmä liikkeillä lihas kasvaa mutta rasvakudos vähenee omaa tahtia. Ikävää se, että ainakin miehillä se rasva palaa viimeisenä mahan seudulta. Tietysti ryhti paranee ja saa vatsan sisään paremmin. Tsemppiä.
 
vierailija
Kiitos vinkistä, mutta meillä ei valitettavasti ole kuin hyvin pieni kaksio ja makkari on lapsen, sinne ei mahdu jumppailemaan. Olkkariin mahtuu juuri ja juuri, kun pöytä on siirretty sivumpaan. Tai osittain keittiötähän tuo kyllä jo on.
Minä jumppasin lapsen huoneessa ja tilaa oli tasan sen verran, että mahduin pitkälleni lattialle ja kädet sai levitettyä sivuille eli sellainen pikkuruinen T-mallinen alue oli vapaana.
 
~Anne~
Päivä 16/32 Tänään menossa! Vatsa tuntuu jo litteämmältä ja jumppaaminen on edelleen hauskaa koska treenit vaihtelee. Pari päivää sitten oli ensimmäinen 2jumpan päivä (ottaa aikaa max 20min) ja tänään taas tiedossa. Näillä näkymin en ihan pääse päivään 32 asti ennen reissua.

Onkohan siitä haittaa jos jätän nuo muutamat välipäivät pitämättä, tai tekisin samana päivänä parin päivän jumpat, kun jäljellä kuitenkin vielä on noita yhden jumpan päiviä :S

Ja juu, en minä tältä mitään ihmeitä odota, vatsanseutu on se ongelma-alue, jos siitä jotain rasvaa lähtee niin hyvä, mutta jos vatsalihakset napakoituu/ryhti paranee/vatsa pysyy sisässä paremmin niin se on paljon parempi.

Pidän näistä jumpista koska ovat lyhyitä ja tehokkaan tuntuisia, se on tässä kiireisessä arjessa parasta. Tykkään jumpata vähän väljemmässä tilassa, koska haluan keskittyä aina jumppaan täysillä, jotkut jumpat on aika rivakoita. Viikonloppu meni ihan hyvin, kun jumppasin kun mies kävi asioilla, niin ei jäänyt väliin.
 
~Anne~
Ajattelin aloittaa tähän samaan syssyyn 30päivän BeFit:in Butt Lift-ohjelman. Valitettavasti Googlesta löytyi tosi huonosti tuloksia, kun etsin ennen ja jälkee-kuvia. Mutta jos se on yhtään niin tehokas, kun tuo vatsalihasohjelma on ollut jo tähän mennessä, niin se ei voi olla huono.
Viikon taukohan mulla tuohon kyllä tulisi, mutta sille ei voi minkään.
Tässä on senkin kalenteri :)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/53/4b/ea/534beafd2c73cb5d84c5fde5bf41a9c8.jpg

Vatsalihashaasteessa menossa päivä 17/32, eli välipäivä, mutta ajattelin tehdä tänään päivän 18/32 jumpat illalla :)
 
~Anne~
Vähän oli eilisest takareidet ja kankut kipeät ja mietin tuleeko jumpasta mitään, mutta olikin vähän enemmän cardiomainen tämän päivän peppujumppa, niin ei haitannut pienet tunnot pakaroissa.
Vatsalihasjumpat 19/32 ja peppujumpat 2/30 :)
 
vierailija
Ei tollasessa haasteessa oo mitään järkeä. Kerran tai kaks viikossa säännöllisesti muun lihaskuntotreenin yhteydessä treenataan vatsat tehokkailla kunnollisilla liikkeillä ja se on siinä.
 

Yhteistyössä