P
pispis :D
Vieras
Mietin tässä, että laajentaisko meidän arkiruokia kuskusiin. MItä helppoja, nopeita, kivoja reseptejä siihen on? Ei mitään liian mausteisia, että lapsetki syö. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Mä tykkään myös! Mä teen sellaisen lämpimän couscoussalaatin, johon voi laittaa couscousia (turpoamaan kiehautettuun veteen, suolaa). Sit laitan kurkkupaloja, kirsikkatomaatin puolikkaita, korianteria ja fetakuutioita, ja vähän jäähtynyt couscous päälle. Sitten päälle oliiviöljyä, sitruunamehua. Se on oikeastaan siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Mä tykkään myös! Mä teen sellaisen lämpimän couscoussalaatin, johon voi laittaa couscousia (turpoamaan kiehautettuun veteen, suolaa). Sit laitan kurkkupaloja, kirsikkatomaatin puolikkaita, korianteria ja fetakuutioita, ja vähän jäähtynyt couscous päälle. Sitten päälle oliiviöljyä, sitruunamehua. Se on oikeastaan siinä.
Kiitos reseptistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pispis :D:Kiitti ohjeista.![]()
Lisään vielä, että meidän poppoo on a-luokan lihansyöjiä. Niin että vähän pakko olla joka rualla ainakin jonkin verran lihaa seassa. Mitkä lihat sopii kuskusin kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja pispis :D:Kiitti ohjeista.![]()
Lisään vielä, että meidän poppoo on a-luokan lihansyöjiä. Niin että vähän pakko olla joka rualla ainakin jonkin verran lihaa seassa. Mitkä lihat sopii kuskusin kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Kattilanpohjalle öljyyn mausteita (sipulia, chiliä, inkivääriä, valkosipulia, mitä vaan) ja tovi kuullottelua. Selkaan vettä, liemikuutio ja kiehuttua coucousit.
Kun se on jäähtynyt, lisätään rehuja ja papuja.
(paprikaa, kurkkua, tomaattia, kevätsipulia, paistettua munakoisoa, kidenypapuja, vihreitä papuja, pakastevihanneksia, mistä vaan pitää...)
Ja vielä ripaus tuoretta sitruunaa ja persiljaa.