Ei kun ajattelin etten koskaan ole sitä tehnyt ja jossain sitä kuulemma tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja No:No minulla ei ole samoja tapoja kuin sinulla
Ei kai niitä taskuun lämpimään nyt sentäänAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei kun ajattelin etten koskaan ole sitä tehnyt ja jossain sitä kuulemma tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja No:No minulla ei ole samoja tapoja kuin sinulla
Juu, hieno asenne. En tiedä kumartaako vai pyllistääköAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Toi on vihonviimunen tekosyy; kun ei muutkaan, niin en minäkään. |O
Piste.
Minä en paskanna keskelle katua :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kyllä tässä maailmassa on enemmän ihmisen "paskaa" kuin koiran, siivotkaa mieluummin roskia ja muuta mitä jätätte jälkeenne, kuin luontaisia lannotteita.
Olenkin ollut jo pitkään huolissani asfaltin selviämisestä ilman kunnon, luonnollista pjaskaa. Mitenhän jaksaakaan lisääntyä ilman lannoitetta.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kyllä tässä maailmassa on enemmän ihmisen "paskaa" kuin koiran, siivotkaa mieluummin roskia ja muuta mitä jätätte jälkeenne, kuin luontaisia lannotteita.