Kuka keksis lahjan miehelle?!

Siis eihän tuollaiselle voi keksiä mitään. Kuukauden oon yrittäny miettiä lahjaa enkä keksi! Oon nyt vissiin jotenkin lukossa..

Niin tavallinen mies, että ei halua mitään erikoista. Ei lue, ei harrasta mitään erikoista, kuitenkin niin rakas että haluaisin jotain mielekästä keksiä.
Paljon joutuu istumaan autossa, mutta sielläkin on jo kaikenlaista, navigaattorit yms..
 
fsafas
kirja, joku aamutakki, jakoavaimia, lahjakortti, leatherman, teltta, hajuvesi, koru, kello termospullo, muumimuki. Sä voit ostaa sille ihan mitä vaan mitä mieleen juolahtaa.
 
Kiitos ideoista, mutta ei tainnu vielä tärpätä.. Reinot aion ostaa kolmekymppisiksi ens vuonna, mies on sitä vitsaillut..

Lehdistä en tiedä, sellainen mistä se tykkää tulee jo..
Musiikkia en osaa ostaa, ei juuri kuuntele mitään, äänikirjaakaan en osaa ostaa (kamalaa, tunnenko miestäni ollenkaan!)
Tuoksu ja karkit vois olla, tuoksujakaan ei mies kyllä juuri käytä..

fsafas:in ehdotukset hyviä, mutta noita kaikkia oon just viime aikoina ostanut! Paitsi jakoavaimia ja niitä miehellä on kyllä tosi paljon..

Olisko vielä ideoita?

Hankala olen, tiedän..
 
"vieras"
Mä ostin omalleni lempibändin levyn ja merkkidödöä. Muita tuoksuja on turha ostaa, ei käytä kuitenkaan. Dödöä käyttää varmasti.

Mites jos ap ostaisit jonkun leffan miehellesi, jos dödö/partavesi ei ole hyvä idea? Tai sitten ihan vaan leffalippuja.
 
fff
tykkääkö pelata mitään? entä kanavapaketti kortti? partakone? tai höylää ym... shampoita,kalsareita,sukkia,mäkään e kekesi omalle miehelle mitään kun sillä on jo kaikkea ja ei muka tarvii mitään:/
 
"mamma"
Miten olis joku kiva vyö missä näyttäv/tyylikäsä solki, kaulahuivi, kunnon nahkahanskat, kylpytakki. Tai Leftiltä lahjakortti, saisi sieltä mittatilauskengät. Leftin lahjakortteja myydään Stokkalla.
 

Yhteistyössä