Kuka kehtaa ostaa tena ladyja?

eikös mm. kondomit, liukkari jne. mene vähän tähän samaan sarjaan? Itse tunnen ihmisiä, jotka oikeasti häpeävät näitä "arkaluontoisia" ostoksia, mutta itse kyllä ihan reteästi nakkaan ne kassahihnalle ja jos joku näkee ja ihmettelee niin siinähän sitte ihmettelee - se on hänen oma ongelmansa :D

Mun mies oli ostanu niitä mulle jälkivuotoon ku pyysin isoja siteitä :D Täytyy myöntää et oon sen verran nolo et hävetti, ku siel kaupas on paljo tuttuja töissä.

Pakko oli synnytyksen jälkeen ostaa pari kertaa. Nolotti, mut kuten pat yllä sanoi: mieluummin ostan kuin kuljen housut märkinä!
(Ja ekat pari kertaa laitoin miehen asialle.! :D Toki en pystynyt itse kävelemäänkään....)

No kyllä mulla aivot rekisteröi että jaahas tuolla tulee pissi housuun :kieh:
Kyllä ite liukkarit ja kortsut voin ostaa, mutta tuo tena on jotenki eritavalla nolo.

Uskon että kyllä vitun vertaa vaan kiinnostaa jos joku heittää tenat tiskiin! :saint:

Mä laitan tähän pinoon pohjat. Mä en oo koskaan ostanu liukkaria, mitään seksitavaraa, kortsuja :D Tamponien ja siteiden ostamisenkin koin helvetin nolona asiana... Siitä pääsin, kun siirryin kuukuppiin. Netin kautta tilattuna, luonnollisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä laitan tähän pinoon pohjat. Mä en oo koskaan ostanu liukkaria, mitään seksitavaraa, kortsuja :D Tamponien ja siteiden ostamisenkin koin helvetin nolona asiana... Siitä pääsin, kun siirryin kuukuppiin. Netin kautta tilattuna, luonnollisesti.

Joten varmaan uskotte, kun sanon että tenojen osto ois hiton noloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:

Eihän se housuun tuu, kun on se tena. Se vasta visto on jos housuun pissii kun ei kehtaa ostaa tenoja, ja sit haisee kuselle ja haaroväli on housuissa märkä. Se on noloa! "Eikö toi kusihousu oo Tenoista kuullu..?"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:

Eihän se housuun tuu, kun on se tena. Se vasta visto on jos housuun pissii kun ei kehtaa ostaa tenoja, ja sit haisee kuselle ja haaroväli on housuissa märkä. Se on noloa! "Eikö toi kusihousu oo Tenoista kuullu..?"

No niin niin, mutta siis virtsa karkailee, sinne tenaan sitte vaikka. ;)
Hävettäis lähikaupasta ostaa jos joku tuttava -ihana mies tulis jonossa seuraavana kassalle...

Yhteistyössä