Kuka käyttää "Kvilla"-yskänlääkettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salsai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

salsai

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
3 848
0
36
Olin aikeissa ostamassa sitä jälleen, kun purnukka oli loppunut.
Nooh, apteekkaritäti tuli ja kysyi että voiko auttaa.
Kysyin että ei heillä ole lapsille kuivaa yskää varten mitään? Ainut mitä ollaan käytetty on Kvilla, ja sekin limayskään.
Nooh osa II, täti sanoi että " Tuo on kuin sokerivettä jois, se ei minkäänlaiseen yskään auta .."
*kulmien kurtistus-hymiö*
Samainen täti oli meille aiemmin suositellut Kvillaa.. :whistle:

Sit oli kans yks mikä mua hihitytti..
Neuvolantäti sanoi epelin yksi vee neuvolassa, että KEVYT maitoa saapi ruveta antamaan.
Nyt kun miniepelillä oli taannoin 1-vee neuvola, niin täti sanoi että RASVATONTA maitoa annetaan..

Kyselin sitte ohimennen siltä että lukeeko hä papereista että mitä minäkin vuonna suositellaan..?

:ashamed: :D
Onneks neuvolantäti on humoristinen, ja sanoi että maitoa, kuin maitoa. Mutta ei punaista ole koskaan suositeltu.

Tää nyn oli vaan mun aivokaivelumuistoja.
Pulppaili mieleen. =)

Mitäs teille on suositeltu, ja vedetty sanat takasin?

No, meillä tarvi 1-vuotias ekan kerran elämässään jotain vahvampaa kuumelääkettä. Yksityisellä lääkärillä käytiin illalla ja lääkäri kirjotti reseptillä nestemäistä lääkettä.

Aamulla piti mennä uudestaan kun ei labra ollut illalla auki. Hyvä että mentiin, oli eri lääkäri ja heti ekana sanoi, että toi lääke on tarkoitettu yli 3-vuotiaille !!! Sillon ei paljon naurattanut, onneks vaan kerran oli ehditty lääkettä ottaa.

tuota on kanssa meillä käytetty aina. se on ainoa mitä itse pystyy ottamaan laattaamatta tai kitumatta paria tuntia sen hillittömän pahan maun aiheuttaman etomisen kanssa. oikeasti, kvilla on yllättävän tehokasta ollakseen VANHA lääke ja parasta on se, että sitä saa antaa niin pienelle lapselle kuin yskänlääkettä saa antaa.

Yhteistyössä