Kuka käynyt Alanyassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ollaan lähdössä kesällä sinne ja kaipailisin vinkkejä että missä kannattaa ehdottomasti käydä/ mitä kannattaa siellä tehdä? Ollaan kyllä aiemminkin siell käyty mut nyt mennään miehen kans kahdestaan niin pääsee ihan vapaasti kulkemaan siellä..

Mä olen aina halunnut mennä sinne katsoon tippukivi luolia, ne on kuvista todella upeita. Oon käyny Turkissa 3 kertaa, 2 kertaa Alanyassa. Toisella kerralla mulle luvattiin että mennään katsomaan luolia, mutta exää kiinnosti enempi ryyppääminen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täytyykin tutustua noihin rauniopaikkoihin :) Onko hamamista kokemusta? Harmittaa kun siellä ei ole koskaan tullut käytyä.

Perge, Aspendos ja Side ovat melko lähellä, Antalyan suuntaan. Antalyan luoteispuolella upea paikka on Termessos.

Hamamissa en ole käynyt :)

Antalyaan jos tekee retken, siellä kannattaa käydä arkeologisessa museossa, se on todella hieno.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Mä olen aina halunnut mennä sinne katsoon tippukivi luolia, ne on kuvista todella upeita. Oon käyny Turkissa 3 kertaa, 2 kertaa Alanyassa. Toisella kerralla mulle luvattiin että mennään katsomaan luolia, mutta exää kiinnosti enempi ryyppääminen..

Minäkin suosittelen noita tippukiviluolia. Me tehtiin sellainen kokopäiväretki, jossa käytiin noissa luolissa. Aikaa tuosta on vuosia.... Valitettavasti mä en tykännyt Alanyasta, enkä menis toista kertaa. Mun mielestäni se oli vaan paikkana tylsä, eikä ollut oikein mitään kivaa :(

Käytiin myös jollain jeeppisafarilla vuoristossa, mutta ei se mikään huippureissu ollut.

Me käytiin silloin aikoinaan sellasella päivän kestävällä veneretkellä,se oli paras reissu!Hamam on varmaan kanssa kokemisen arvoinen.
Mutta bussiretkelle korkealle vuorelle en lähde enää ikinä!!Sen verran sekopäisiä kuljettajia oli!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me käytiin silloin aikoinaan sellasella päivän kestävällä veneretkellä,se oli paras reissu!Hamam on varmaan kanssa kokemisen arvoinen.
Mutta bussiretkelle korkealle vuorelle en lähde enää ikinä!!Sen verran sekopäisiä kuljettajia oli!!!

Me oltiin kans viime kesänä veneretkellä ja se oli tosi mahtava reissu, lapsetkin tykkäs tosi paljon =)

Noita tippukiviluolia mietin jo viime vuonna mut ei viitsitty lähteä kahden vilkkaan pikkuneidin kanssa, mut tosiaan kun kahdestaan mennään..

Yhteistyössä