Kuka kaunis tyttö ei menettänyt neitsyyttään alle 16v? Tai jopa alle 18v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiedemann
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole klassisen kaunis nainen, mutta olen söpö, mulla on nätti hymy ja kauniit paksut hiukset.

Neitsyyden olisi voinut "menettää" jo monta kertaa varmasti, mutta ei kiinnostanu moiset yhen illan säädöt. Halusin olla jonkun tärkeän kanssa ja 16v ikäsenä sitten se tapahtui... Eli, olen melkein 30v ikänen ja ollut vain tämän saman kanssa, nykyisen mieheni.

[QUOTE="Laila";26323724]Onko siveys joku luonnekysymys? Onko se synnynnäistä? Miksi tosiaan jotkut tytöt ovat kokeneita jo 14v ja jotkut eivät?

Itseä tuo on mietittynät, koska ei mulla ainakaan ollut 14-15v mikään "itching for action"-fiilis. Tuntuu, että joillakin tytöillä on semmonen meininki kuin olis muurahaisia pikkuhousut täynnä ja olis pakko päästä touhuihin hyvin aikaisin. Onko se sitten synnynnäistä vai mitä?[/QUOTE]

Se että 14v ikäsenä on ollu monen kanssa tai ylipäätään edes yhden kanssa, niin en sitä näin aikuisiällä kyllä sanoisi, että on KOKENUT tai toinen joka ei ole ollut ollenkaan, on KOKEMATON. On joko ollu tai ei sängyssä, mutta kyllä 14v on niin lapsi vielä kuitenkin, että se kokemus on vain vouhotusta asiasta ja kokemusta on se, kun kasvaa aikuiseksi muuten...

[QUOTE="Vieras";26324261]Menetin neitsyyteni 17-vuotiaana. Tarjontaa olisi ollut, mutta tämä oli pidemmässä suhteessa. Muut luulivat, että olin menettänyt neitsyyden jo 12-14-vuotiaana. En sitten ikinä korjannut asiaa oikeaksi tai vääräksi.[/QUOTE]

Juuri näin :)

12-14 vuotias on kyllä jo uskomaton pikku lutka, mutta mitä muuta nyt Suomi horolta voisi odottaakaan. Kenen kanssa olette oikein puuhastelleet? Joidenkin pedofiili-setien vai?

[QUOTE="vieras";28467934]12-14 vuotias on kyllä jo uskomaton pikku lutka, mutta mitä muuta nyt Suomi horolta voisi odottaakaan. Kenen kanssa olette oikein puuhastelleet? Joidenkin pedofiili-setien vai?[/QUOTE]

Itseni ikäisen poikaystävän, olin 14-vuotias. Parjaa vain pikku-lutkaksi tai horoksi jos saat sillä paremman mielen :)

Olin ainakin nuorena kaunis ja menetin neitsyyteni vasta parikymppisenä. Kysyntää kyllä olisi ollut, mutta en vain itse ihastu kovin helposti, enkä sitten halunnut yhden illan juttuja kenen tahansa kanssa. Toisaalta en myöskään halunnut, että minusta juoruiltaisiin selän takana (tyyliin että joku kerskuisi korkanneensa neitsyen, piirit kun olivat aika pienet, vaikka isosta kaupungista olenkin).

Lopulta menetin neitsyyteni yhden illan jutussa, mutta kyseinen mies oli vastustamaton :) Tiesin, ettei siitä tulisi sen enempää, koska mies asui tosi kaukana.

No nyt kun rupesin miettimään, niin taisi ne vähiten kauniit ensimmäisenä alkaa harrastaa yhdyntöjä. Tai ainakin niin antoivat muiden ymmärtää.

Varmaksi en tiedä kun olin vähän porukoiden ulkopuolinen outolintu.

Vähän erilaisella tavalla kaunis (itse pidän itseäni aika rumana) ja ensimmäinen kertani noin 17,5- vuotiaana.

Sain jo meidän esikosen 17 vuotiaana :D (tosin olin jo yli 16 kun touhuttiin ensimmäisen kerran)

Mutta miehiä on ollut sen tasan 1, jonka kanssa olen nyt naimisissa ja meillä on 2 lasta :)

Yhteistyössä