Kuka kaunis tyttö ei menettänyt neitsyyttään alle 16v? Tai jopa alle 18v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiedemann
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiedemann

Vieras
Onko tällä palstalla sellaisia naisia, jotka olivat nuorena (ja kenties ovat yhä) kauniita ja silti säilyttivät neitsyytensä 16-vuotiaaksi tai jopa 18-vuotiaaksi? Ja miksi näin?

En tarkoita, että olisi hyvä tai huono harrastaa seksiä nuorena tai vanhempana, mielenkiinnosta vain kysyn. Ja hyvännäköisyyttä en ala määrittelemään, ihan oman arvion mukaan. Ja kaipa se juttu näkyi siinäkin, että kysyntää oli enempi...

No olin itse lähemmäs 17-vuotias ,kun ekan kerran sängyssä olin. Ja silloin olin seurustellut miehen.. tai poika se taisi vielä silloin olla, niin vuoden verran.

Ja minulle seksi ei ole koskaan ollut vaan pelkkää seksiä. En voisi koskaan harrastaa yhden illan juttuja, ahdistun vain sellaisista.

Niin ja nykyinen mieheni on toinen seksikumppanini ja esikoinen ihan juuri valmis maailmaan, tai olisi jo jos vaan haluaisi tänne tulla :)

Ja kyllä, voin sanoa että olen kaunis vaikken nyt sitä tuolla kaupungilla huutele ja käyttäydy koppavasti muita kohtaan. Enkä ajattele olevani muita parempi

Mun yksi kaveri aloitti seksielämänsä vasta 19-vuotiaana, vaikka oikeasti oli ja on todella kaunis. Hällä oli pienestä pitäen ollut miespuolisia ystäviä ja sanotaanko nyt niin, että meni hän minne tahansa, niin kyllä hänet aina huomattiin. Itse asiassa kouluaikoina kaikki kuvittelivat, että hän on aloittanut seksielämänsä jo rippikouluiässä tai vähän ennen, sillä hänellä tosiaan oli useampia poikia ystävinä ja koulustakin löytyi poikia, jotka olivat häneen ihastuneita. Uskoisin, että muutama noista hänen ystävistäänkin oli ihastuneita häneen.

Hän ei vain ollut valmis seksijuttuihin ennen tuota 19 vuoden ikää ja mun mielestä on hyvä asia, että odottaa niin kauan kuin itsestä siltä tuntuu.

Minun vaimoni on todella kaunis, mutta se olin minä joka otin hänen neitsyytensä kun hän oli 20v. Minulla oli kyllä ollut paljon aikaisempiakin kokemuksia, mutta vaimoni tulee aina olemaan yhden miehen nainen. Ja tietenkin minä tästeteenpäin olen vain yhden naisen mies.

Kai sitä kehtaa itseään jonkinverran kauniiksi sanoa, ainakin kysyntää on riittänyt ja oli mut äänestetty koulun kauneimmaksi tytöksi jossain abipelleilyjutussa (niitä julisteita joita laitetaan), seksikkyysäänestyksessä olin muuten vasta 5. tai 6. Tais olla hameet liian pitkiä, jopa yli puolireiden.

Silti minulla ei ollut oikein mitään juttuja poikien kanssa lukioikäisenä. Ehkä olin vähän ylimielinen (tosin se johtui pikemminkin omasta epävarmuudesta) pikkukyläni poikia kohtaan. Oman ikäiset olivat mukamas liian lapsia ja sitten taas kaikki kiinnostavat vanhemmat tapaukset lähtivät muualle opiskelemaan. Sitten niitä kylään jääneitä autojannuja ei voinut edes harkita.

Neitsyydestä "pääsin eroon" vasta 21-vuotiaana, kun olin jo jonkin aikaa opiskellut yliopistolla. Sielläkin tuntui usein olevan semmoinen riehakas opiskelijakännäilymeno, joka hieman vieroksutti minua. Toki sitä itsekkin tuli bailattua ja se ensimmäinen kerta tuli löydettyä tämmösistä pippaloista. Ei kyllä ekana iltana menty silti sänkyyn.

Mä olin juuri täyttänyt 20 kun menetin neitsyyteni. Olen nyt saman miehen kanssa naimisissa. En ollut seurustellut muiden kanssa ennen sitä. Kauneus on tietysti katsojan silmissä, mutta mielestäni olin kaunis, ja sain miehiltä paljon huomiota.

mä seurustelin ja pussailin kyllä monien poikien kanssa ja olin tosi otettu ku sain paljon huomiota pojilta mut neitsyys jutuissa odotin sitä oikeaa ja halusin uskoa et semmonen on olemassa. Meninkin sitten 20vuotiaana naimisiin ja menetin silloin neitsyyteni. 15vuotta on oltu naimisissa ja kolme yhteistä lasta on. Myös mies oli tuolloin ekaa kertaa ja tuntuu mukavalta että oltiin samalla viivalla ja molemmat sen suhteen viattomia.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26323688:
No ei kai se nyt kauneudesta ole kiinni, jos on siveä luonne

Onko siveys joku luonnekysymys? Onko se synnynnäistä? Miksi tosiaan jotkut tytöt ovat kokeneita jo 14v ja jotkut eivät?

Itseä tuo on mietittynät, koska ei mulla ainakaan ollut 14-15v mikään "itching for action"-fiilis. Tuntuu, että joillakin tytöillä on semmonen meininki kuin olis muurahaisia pikkuhousut täynnä ja olis pakko päästä touhuihin hyvin aikaisin. Onko se sitten synnynnäistä vai mitä?

Mä olen kuulemma valtavan kaunis, ja olin sitten ilmeisesti jo yläasteella, koska oon omasta mielestäni ollut aina saman näköinen. Mua kuitenkin kiusattiin koulussa mahdottomasti, joten uskoin olevani ruma ja vastenmielinen. Menetin neitsyyteni ollessani 17v, oisin luopunut siitä jo aiemmin jos oisin tajunnu kelpaavani pojille todella hyvin. :)

Olen kyllä sitä mieltä, että olen aina ollut kaunis, mutta ensinnäkin alle 16- veenä olin päätä pidempi lähes kaikkia poikia, eikä kyllä muutenkaan oman kylän kollit kauheasti kiinnostanut. Ei kerta kaikkiaan sellaista tilannetta eteen tullut, että seksiä olisin harrastanut, ennen kun täytin 18. Ja jälkikäteen ajatellen hyvä niin, sillä olin aivan kakara teininä. Minulla on ollut vain kolme seksikumppania ja viimeisen kanssa avioliitto kahdella lapsella...

minä. en varmasti kaikkien mielestä kaunis mutta suurimman osa, kauneuskilpailuissakin menestynyt. pitkä ja hoikka ja netisyys meni 19 vuotiaana ;) ei kuule ollu mikään kiire!

Minä olin kaunis (en pahemmin rupsahtanut nytkään). Taisin olla jotain 20 - 21 -vuotias, kun menentin neitsyyteni. Vaikka olin hyvin fyysiseti kehittynyt, olin henkisesti vielä lapsi aika pitkään. Eikä sopivaa poikaakaan ollut.

Olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni (muiltakin kuin mummolta :) ) ja neitsyyden menetin 19-vuotiaana. Syynä se etten halunnut kenelle tahansa finninaamalle antaa. Olen ehkä arvoiltani muutenkin "vanhanaikainen" enkä voisi kuvitellakkaan itselleni yhdenyön juttuja. Kuvottava ajatus.

Nyt olen edelleen saman miehen kanssa jo 13. vuotta ja toista lasta odotetaan. Olen tyytyväinen valintaani ja rakastan miestäni. En halua edes ajatella pettäväni miestäni, jo se aiheuttaa etova olon. :)

Menetin neitsyyteni 17-vuotiaana. Tarjontaa olisi ollut, mutta tämä oli pidemmässä suhteessa. Muut luulivat, että olin menettänyt neitsyyden jo 12-14-vuotiaana. En sitten ikinä korjannut asiaa oikeaksi tai vääräksi.

Minulla oli nuorena poikaystäviä n.13-vuotiaasta lähtien, seurustelin n.6 pojan kanssa pitempään (+useita "yhden illan juttuja" - suutelemista yms) ennen kuin vasta 17-vuotiaana menetin neitsyyteni nykyiselle miehelleni. Kukaan ei koskaan painostanut minua seksiin, ja vasta nykyisen mieheni kanssa tunsin olevani valmis seksiin, vaikka muuten olen hyvin nuoresta asti ollut erittäin seksuaalinen ihminen (itsetyydytystä yms harrastanut n. 12-vuotiaasta). Halusin kuitenkin odottaa ja menettää neitsyyteni sellaisen ihmisen kanssa, johon luottaisin täysillä ja vasta oma mieheni tuntui sellaiselta, jonka kanssa tunsin olevani valmis vaikka oltiin seurusteltu vasta 3kk kun se tapahtui.

Nuoruuden poikaystäväni eivät koskaan pettäneet minua tms ja kunnioittivat päätöstäni olla harrastamatta seksiä, suhteet kuihtuivat usein siihen että itse kyllästyin poikaystäviini ja koin heidät lopulta vain pelkiksi ystävikseni. Edelleenkin olen kaveri muutaman ex-poikakaverin kanssa.

Yhteistyössä