Kuka katto perjantain Biggest looserin?

Kuka siinä putos tällä kertaa?Harmittaa kun jäi väliin, oon kattonu joka jakson ja nyt jäi väliin.Siinä ne on saanu tosi hyvin pudotettuu! Hommaan nyt itelleni kuntopyörän ett tulis liikuttua.Ei voi valittaa ett on huonot kelit, eikä voi mennä lenkille.....
 
Kata04
Joo Lisahan se tippui...tuli vaan mieleen aiheesta...
Kaveri oli käynyt eilen juoksulenkillä Biggest Looser-ohjelman innoittamana ja sanoi että pakko oli vaan painaa kun Mokin jaksoi juosta portille ja takaisin =)
Hirveesti on ollut joka paikassa kielteistä palautetta ohjelmasta, mut musta se on ainakin ihan huippu sarja!
Nehän on kaikki pudottaneet tosi hyvin painoaan myös ohjelman jälkeen.
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2005 klo 10:14 Kata04 kirjoitti:
Hirveesti on ollut joka paikassa kielteistä palautetta ohjelmasta, mut musta se on ainakin ihan huippu sarja!
Nehän on kaikki pudottaneet tosi hyvin painoaan myös ohjelman jälkeen.
mie oon ihan samaa mieltä!!! kyllä se niille on antanut hienon ponnistuslaudan eteenpäin, kun tuskin kukaan heistä ennen uskoi pystyvänsä laihtumaan!

ja tosiaan, miutakin oli hyvä että Lisa tippu, Mo on miun ehdoton suosikki!!! Tekis mieli laittaa sille fanipostia ja krijottaa kuin hienosti se on jaksanut olla siellä kun painaa tuplasti enemmän kuin muut ja eikä ikinä voita niitä haasteita kun on sen verran paljon painavampi...sais olla kerrankin sellanen kisa jossa kaikki laittais painoja itteensä niin paljon kuin Mo painaa ja sitten otettais joku juoksukisa....tuskin kukaan niistä jaksai liikkua senttiäkään! :\|

Onhan tiety totta, että ohjelma antaa hämäävän kuvan siinä kuinka paljon ne on saaneet aina viikossa tiputettua...sehän on älyttömän rankan treenin ja tiukan dieetin ansioita...eihän sellasta kukaan pysty loppuelämää jatkamaan mutta hyvän alun antaa kummiskin!
ois kiva tietää paljon ne syö päivässä kaloreita?
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 10:13 Kata04 kirjoitti:
Kyllä se Mo on aika symppis! Hän voittakoon. Ja toivottavasti saavuttaa normaalipainon. Toisaalta se Kellykin on aika kiva...
joo, samaa toivon myös minä!! :) Ja Kelly ja Garykin on miusta ihan jees, mutta siitä Ryanista en jotenkin hirveesti tykkää paitsi, että sen pisteitä miun silmissä nosti ainakin se, että äänesti Lisan pois eikä Mo:ta!! :)

Kuka muu oottaa innolla suomalaista suurinta pudottajaa?? :D
 
Mä en oikeestaan oo aatellu kuka ansaitsis voittaa....Kaikki on silti laihtunu joka viikko ja tehny paljo töitä.Mohan oli syöny ainakin yks aamu aamiaiseksi makkaroita ja muut kattoo sitä sen takiakin vähä alaspäin.Mut saa nähä kuinka käy!
 

Yhteistyössä