kuka katsoo BB:tä? Inhokit ja suosikit pinoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suosikkini varmistui tänään (en tiedä miksi) ja se on Ragnar, no ohan se ihq :P
Inhokki hmm.. no jos on ihan pakko sanoa niin kait se Tuija on, mä en jotenkaa tykkää sen äänestä,enkä oikeen siitäkään mitä se suustaan ulos suoltaa..

onko se jelena muka vasta parikymppinen?! luulin sen olevan 32 tai jotain ! tänäänkin kun se kömpi kahville meikittä... ei jellu silti inhokkini ole, ehkä tuija nyt kun terttu lähti... tai kätlin...

Mä tykkään samposta, lotasta, ragnarista, kätlinistä ja jossain määrin myös ninosta. Välillä ninolla menee överiksi, mutta on se oikea talon "väriläiskä".

Niin ja se esa A on ok

inhokkeja ehdottomasti jelena ja minna... yak!

En erityisemmin tykkää myöskään Danasta, kun se puhuu pahaa Kätlinistä ja valittaa, kun Kätlin koskettelee hiuksiaan. Miksi kukaan ei kiinnitä huomiota siihen, että Dana koko ajan sukii tukkaansa ja heiluttelee sitä? Vai siitä se sitten vissiin kiikastaakin hänellä.

Ei mua se Minna häiritse. Mun mielestä niitä pano-kohtia ei ois tarpeen näyttää niin pitkään, koska ne on tylsiä ja niissä menee lähetysaikaa hukkaan. Minnassa harmittaa se, kun se osallistuu Kätlinin haukkumiseen. :(

Nino alkaa olemaan jo lähes suosikki. Kätlin ollut suosikki alusta saakka.
Minna ja Jelena inhokkeja. Dana myös, kun koko ajan haukkuu Kätliniä ja tosiaan omaa tukkaa huiskii.

ketkä oli häätöäänestyksessä? ku en ole kerenny seuraa ja jos joku viitsisi vähän valasita "kohokohdat" mitä talossa on tapahtunut ni ois kiva.. :) oon vuorotyössä ni ei kerkee seuraamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja susanna:
ketkä oli häätöäänestyksessä? ku en ole kerenny seuraa ja jos joku viitsisi vähän valasita "kohokohdat" mitä talossa on tapahtunut ni ois kiva.. :) oon vuorotyössä ni ei kerkee seuraamaan.

ei ole tämän viikon häätöäänestystä tehty eli ei vielä tietoa. "kohokohdat" Minnan ja Esa J. sviitti paneskelu ja Jelenan itkupotkuraivarit kun tupakat loppu =)

Mun suosikki on Kätlin, pirtsakka ja fiksu tyttö.
Minna oli aluksi toinen suosikki, nyt en ihan varma ole enää. Onhan se seksuaalisuus ihan normi juttu, mutta kyllä mä ainaki kattoisin masturboinko ihan koko kansan nähden.
Jelena on kammotus, Dana on aika dorka ja Tuijastakaan en hirveemmin pidä

Yhteistyössä