Kuka katsoi 4D:n siamilaisista kaksosista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minä en ehtinyt, voisko joku kertoa mitä siinä oli? Oli niin suloinen kuva lehden ohjelmatiedoissa, mutta jäi vähän painamaan suru. Miten niitä voi hoitaa ja sylitellä, miten ne käytännössä esim liikkuu, repiikö toistensa naamaa, yms?

Entä onko toiveissa jotain korjausleikkausta?

niil oli yhteinen sydän,ei voi irroittaa toisistaan siis. niil oli ihan ok näköinen iloinen elämä tavallaan vaik hankala asento ku rinnasta oli kii toisissaan mut omat jalat ja kädet oli. ne piti sylissä ja nosti sillee että selkien puolella oli molemmat kädet ja nosti syliin. ei ne siinä viel oikeen liikkunu, harjoitteli istumista ja kävelyä sivuttain. mä ehkä olisin tehny noiden tapauksessa abortin vaikka en periaatteessa aborttia hyväksy.. ne sai uuden vauvankin kun noi siamilaiset oli viel pieniä, jotain reilu 1v:tä oli vasta nekin.. ja niil oli kolme isompaakin kotona,2poikaa ja tyttö. rankkaa on varmasti.

Mun mielestäni tytöt vaikuttivat "tavallisilta" iloisilta pikkulapsilta ja vanhemmta olivat erittäin ylpeitä ja onnellisia heistä. Me katsomme elämää omasta tilanteestamme käsin, mutta nuo tytöt ovat syntyneet noin ja jos terveys ei heikkene he voivat elää ihan onnellista elämää.

Olen nähnyt muutaman dokumentin aikuisista siamilaisista kaksosista ja nämä aikuiset olivat onnellisia ja tyytyväisiä elämäänsä, eivätkä edes halunneet erotusleikkausta, koska heille heidän oma elämänsä oli sitä ns. normaalia ja hyvää.

Yhteistyössä