kuka käyttänyt basiron rasvaa finneihin?

nt
Mullakin iski 25-vuotiaana ihme teiniakne.
Kaikenlaista kokeilin, basiron wash oli se mikä sitten mulla toimi. Kyllä sen on pakko olla iholaadusta ja näppyjen syystäkin varmaan kiinni koska esim.ab-kuuri tai pillerit eivät minun naamaan toimineet.
 
"Tiia"
on se tujua mutta ehkä liiankin vahvaa, polttaa ihoa ja nahkaa alkaa lähteä. Mulla nyt toimii vichy normaderm yövoide, siinä samoja ainesosia kuin basironissa mutta ei niin vahvaa myrkkyä, hoitavampaa
 
...............
No mun iho reagoi huonosti tuohon tököttiin. Koska minulla on paljon finnejä, niin laitoin sitä ainettakin aika laajalle alueelle. Iho PALOI niiltä kohdilta ja finnit jäi silti. Käytin talviaikaan, niin ei edes ollut auringonvalon kanssa kosketuksissa. Niin ja olen jo 31 pian ja iho on ihan järkky. Itsetuntoki on ihan nollassa :(
 
"vieras"
Joo, sitäkin on kokeiltu :) Mulla ei oikeestaan auttanut mikään voide, Roacuttan hetkellisesti.

Sitten vaihdoin rasvat apteekin voiteisiin ja meikin oikeaan mineraalimeikkiin. Sen jälkeen naama on ollut hyvä, joskus satunnaisia finnejä leukaan. Olen todella happy :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22590977]Joo, sitäkin on kokeiltu :) Mulla ei oikeestaan auttanut mikään voide, Roacuttan hetkellisesti.

Sitten vaihdoin rasvat apteekin voiteisiin ja meikin oikeaan mineraalimeikkiin. Sen jälkeen naama on ollut hyvä, joskus satunnaisia finnejä leukaan. Olen todella happy :D[/QUOTE]

Vai onkohan se Roaccuttan, en muista enää..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;22590824:
joo kävin vähän lueskeleen googlen kautta tuosta,ja monet sitä on kehuneet,on tujuinta reseptivapaata tavaraa mitä saa. huomenna marssin apteekkiin
Mulle oli liian tujua se rasva mutta wash oli just sopiva kun ei jäänyt iholle. Aamuin illoin käytin ja annoin vaikuttaa pari minuuttia.
 
-
Te aikuiset joilla aknea: älkää missään nimessä käyttäkö mitään kovin tujuja aknetuotteita! Ne jotka käyvät teinien iholle, tekevät todella pahaa tuhoa kolmekymppisen iholle! Nimim. kokemusta on - kun ärtynyttä ihoa ärsyttää lisää, on kierre valmis.

Mulla alkoi akneilu tuossa nippa alta 30 v, kaiken kokeilun jälkeen mulle auttoi vain se, että kaikki tuotteet ovat nykyisin hajusteettomia ja herkälle iholle tarkoitettuja. Nyt 34 ja hyvä iho. Aikuisen akneiho pitää nimenomaan rauhoittaa ja kosteuttaa hyvin, yleisin syy tälle kolmenkympin aknelle on ihon pintakuivuminen ja ärtyminen. Tuo mainittu Vichyn Normaderm yövoide on sellainen, jota minäkin mielellään suosittelen (mutta saman sarjan pesu liian kuivattava ja päivävoide ei tarpeeksi kosteuttava).
 
ei clerasilia ainakaan
aknesta yli puolet elämästäni kärsinyt, ja vinkkini teille muille: Juokaa paljon vettä, auttakaa ihoa sisältä päin. Aina vesilasi keittiöön mennessänne tais sieltä poistuttuanne. Vaatii totuttelua mutta se auttaa.
Vaikka ihosi vaikuttaa öljyiseltä, silti käytä illalla kasvorasvaa. Aamulla kasvovetta plus rasvaa.
Jos ihos vaikuttaa kuivalta ja hilseilevältä niin älä käytä ainakaan niitä teineille tarkoitettuja voiteita, ne polttaa aikuista ihoa ja jälkiä saattaa jäädä pysyvästi. IHan kotikonsti näppyihin: Hiero kevyesti hunaja-sokeri-lioksella iltaisin. Aamulla kasvovesi/öljy ja kevyt rasva.
Pidä meikittömiä päiviä, mitä enemmän sen parempi.
Ja yksi tehokas, ihotautilääkärin suosittelema voide akneen: Ihohuokosia pienentävä Lancomen Day-voide. Suht edullinen määräänsä nähden.

Nätä vinkkejä sain itse siis ihan ihotautilääkäriltä.
 
...
Heh, itse olen käyttänyt tuota basironia vasta kaksi päivää ja nyt jo huomaa pienen eron, ja sitä ihmettelin kun oma iho ei ainakaan ala punoittamaan eikä hilseilemään eikä yhtään polta :)
 
rossu
itse olin 14 nyt 15 kun käytin basironia. minulla oli vain parit finnit otsassa ja kävin ostamassa tuota ja sen jälkeen se vain paheni :S mun iho ei kuivanu tai punoittanu mut mulle tuli lisää finnejä ja tosi kipeitä ja punaisia. Jätin basironin kaapin pohjalle ja kävin ostaas bactosania luontaistuote kaupasta. sillä sain ihoni siedettävään kuntoo. :)
 
"vieras"
Basiron on hyvä, mutta vahva. Sitä kannattaa laittaa vain finnien päälle, ei levittää kuin jotain voidetta poskille. Basironin käytännön ongelma on se, että se polttaa värit irti. Eli jos illalla levität Basironin vaikka rintakehään, laitat paidan päälle, niin seuraavan paidanpesun jälkeen rintakehä on väritön. Tai jos et laita paitaa, se polttaa värit irti tyynyliinasta ja pussilakanasta. Ja kun levität Basironin, peset kädet saippualla ja kuivaat.... no seuraavan pesun jälkeen käsipyyhkeestä on värit irti.

Basiron on hyvä täsmälääke, mutta en jaksaisi joka päivä sitä levittää. Pahaan akneen auttaa Roacuttan ja lievään akneen kaupan kasvojenpesuaineet, sitten keskivaikeaan Basiron.
 

Yhteistyössä