Kuka käyny Nokian missiossa?

• Viestiketjun aloittaja muumi
  • Ensimmäinen viesti
sydän
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
niin sielläkö niitä kultahippuja sataa ihmisten päälle?
On siellä niitä joskus voinut siellä sadella mutta itse en ole niitä koskaan nähnyt vaikka vuosia olen NM:n kokuksissa käynyt.

Kultahipuista olen kuullut puhuttuvan myös muista seurakunnista puhuttaessa.
Tosin Nokia Missio ei vielä seurakunta ole...

hupu
Sellainen pyöritys vaatii paljon rahaa ja joku sen kaiken kustantaa. Ilmeisesti seurakuntalaiset. Ymmärrän, että ihmiset kaipaavat yhteisöllisyyttä ja siellä sitä on nykyisin tarjottavana.
Mielestäni sillä ei ole uskomisen, oman elämän suunnan etsimisen, oman ideologian ja elämän onnen pohtimisen kanssa mitään tekemistä.

Se on kokemuksena yhtä mahtava ja voimakas kokemus, kuin jokin festari. Mahtavaa olla yhdessä, joten antaa palaa vaan.

Jumala koskettaa silloin, kun muita ei näy.

vierailija
mitä ne kultahiput sit oli? joku täällä sanoi, et ne oli samoja mitä tiimarissa myydään. kuka niitä siellä heitti, se puhujako vai jotkut avustajat? ja keräskö ihmiset niitä sitten itellensä muistoiksi?

sydän
mitä ne kultahiput sit oli? joku täällä sanoi, et ne oli samoja mitä tiimarissa myydään. kuka niitä siellä heitti, se puhujako vai jotkut avustajat? ja keräskö ihmiset niitä sitten itellensä muistoiksi?
Vaikea sanoa kun en ole niitä itse nähnyt mutta tuskin ne Tiimarin askartelu hippusia oli...
Olen kuullut, että ne olis ollut isompia kuin tuo askarteluhile..

muumi
Alkuperäinen kirjoittaja sydän:
Vaikea sanoa kun en ole niitä itse nähnyt mutta tuskin ne Tiimarin askartelu hippusia oli...
Olen kuullut, että ne olis ollut isompia kuin tuo askarteluhile..
Olen nähnyt niitä kun eräs ystävä oli ottanut teippiiin. Ei olleet mitään kovin isoja, mutta ihan jännän näköisiä

Amanda
Onneks Jumalan toiminta ei ole kiinni siitä mitä mieltä ihmiset ovat. Paitsi että ihmisellä on vapaa tahto, voi kieltäytyä pelastuksesta ja kaikesta muusta hyvästä, siunauksista jo tässä elämässä. Sääli sinänsä. Itse olen käynyt Nokian missiossa ja monissa muissa kristillisissä tilaisuuksissa. Jokaisessa omat vivahteensa mutta sillä ei ole merkitystä. Merkitystä on vain sillä että saa elää Jeesuksen omana ja kokea kuinka Jumala vaikuttaa jokaisessa päivässä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Amanda:
Onneks Jumalan toiminta ei ole kiinni siitä mitä mieltä ihmiset ovat. Paitsi että ihmisellä on vapaa tahto, voi kieltäytyä pelastuksesta ja kaikesta muusta hyvästä, siunauksista jo tässä elämässä. Sääli sinänsä. Itse olen käynyt Nokian missiossa ja monissa muissa kristillisissä tilaisuuksissa. Jokaisessa omat vivahteensa mutta sillä ei ole merkitystä. Merkitystä on vain sillä että saa elää Jeesuksen omana ja kokea kuinka Jumala vaikuttaa jokaisessa päivässä.
Aamen. Olen samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
en ole käyny enkä voi oikein mitään sanoa mut arvaa vain miten vitutti jäädä ylitöihin perjantaiyönä sen nokiamissionin takia kun piti raivata paikat kuntoon |O perjantaina siellä oli k16 reivit :xmas:
just, mutta kai palkkaa maksettiin???
onneksi maksettiin, olisin mielummin käyny onnelassa tanssimassa tunnin :xmas:

määk
Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
en ole käyny enkä voi oikein mitään sanoa mut arvaa vain miten vitutti jäädä ylitöihin perjantaiyönä sen nokiamissionin takia kun piti raivata paikat kuntoon |O perjantaina siellä oli k16 reivit :xmas:
just, mutta kai palkkaa maksettiin???
onneksi maksettiin, olisin mielummin käyny onnelassa tanssimassa tunnin :xmas:
no, ei kai se sitten poikennut normaalista työkeikasta:0!!!!

nokia
Alkuperäinen kirjoittaja hupu:
Sellainen pyöritys vaatii paljon rahaa ja joku sen kaiken kustantaa. Ilmeisesti seurakuntalaiset. Ymmärrän, että ihmiset kaipaavat yhteisöllisyyttä ja siellä sitä on nykyisin tarjottavana.
Mielestäni sillä ei ole uskomisen, oman elämän suunnan etsimisen, oman ideologian ja elämän onnen pohtimisen kanssa mitään tekemistä.

Se on kokemuksena yhtä mahtava ja voimakas kokemus, kuin jokin festari. Mahtavaa olla yhdessä, joten antaa palaa vaan.

Jumala koskettaa silloin, kun muita ei näy.
Totta kai se maksaa rahaa, jonka maksavat ihmiset kolehdeissaan koska haluavat ja kokevat toiminnan hyödyllisenä. Mieluummin maksaa tollaisesta. Toiset laittaa sen rahan kaljaan ja kapakkaan...Olen eri mieltä, mun mielestä tuolla nokia missiolla on paljonkin tekemistä uskon kanssa. Ja Jumala voi koskettaa missä ja milloin vain...

Alkuperäinen kirjoittaja määk:
no, ei kai se sitten poikennut normaalista työkeikasta:0!!!!
kun tapahtuma yöllä valomerkin jälkeen loppuu me siivotaan paikat ja päästään himaan viimeistään 30min valomerkin jälkeen. nyt me jouduttiin jäämään siirteleen pöytiä varastoon, purkamaan lava pois ja venaileen et valomiehet irrottaa valot katosta. päästiin himaan 2 tuntia valomerkin jälkeen ja kyllä hieman otti päähän mut ei paljoa kun tuli kaikkia muita juttuja siinä =) =)

Yhteistyössä