Laulettiin, rukoiltiin ja koin oikein hyvänä. Tänään oli tosi iloinen ja rauhallinen olo. Ihana oli nähdä uskovaisia paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:mitä siellä tapahtui ja miten koit ne asiat?
suosittelen. Menin itse vähän ennakkoluuloisena, mutta kaikki tapahtui hyvässä järjestyksessä enkä huomannut mitään raamatun vastaista, tosi hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:mä kyllä haluaisin mielenkiinnosta käydä
Jumalan Pyhä Henki voi vaikuttaa että ihminen kaatuu, mutta ei sillä ole mitään merkitystä sinälläänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mä haluisin kans mielenkiinnosta käydä, tapahtuuko siellä niitä kaatumisia sun muita?
enemmän musta on höyrypäistä vetää pää täyteen viinaa ja örveltää. Kielilläpuhuminen on raamatun mukaista. Ei ilmestyskirjassa ole mitään pelottelua. Ota raamattu esiin ja luepas itse!!Alkuperäinen kirjoittaja eikö:Eiks se ole ihan höyrypäisten hommaa? Kielilläpuhumista ja kaatuiluja, ilmestyskirjalla pelottelua ja yleistä hysteriaa?
ei koivisto edes koskenut...ei se kaatuminen ole ooennaista. Ihminen jos kaatuu sen tulee tapahtua ainoastaan Jumalan voimastaAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oon kiertänyt kaukaa... silloin kun ne kokoukset vielä oli Nokian kirkossa niin olin viittä vailla erota koko kirkosta. Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa...
Olen uskovainen ihminen, mutta massahysteria ei minusta ole mitenkään tavoiteltava olotila.Alkuperäinen kirjoittaja muumi:enemmän musta on höyrypäistä vetää pää täyteen viinaa ja örveltää. Kielilläpuhuminen on raamatun mukaista. Ei ilmestyskirjassa ole mitään pelottelua. Ota raamattu esiin ja luepas itse!!Alkuperäinen kirjoittaja eikö:Eiks se ole ihan höyrypäisten hommaa? Kielilläpuhumista ja kaatuiluja, ilmestyskirjalla pelottelua ja yleistä hysteriaa?
Lähes joka sunnuntai NM:n kokouksessa käyn. Usein myös kaadun kun menen rukoiltavaksi eikä tosiaankaan kukaan tönäise minua. Markku tai joku muu vain rukoilee puolestani ja yhtäkkiä olenkin lattialla makaamassaAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oon kiertänyt kaukaa... silloin kun ne kokoukset vielä oli Nokian kirkossa niin olin viittä vailla erota koko kirkosta. Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa...
mut on karismaattisessa kokouksessa kaadettu väkisin. alko tuntua epämukavalta ja otin aina askeleita taaksepäin, mutta puhuja työnsi otsasta niin kovaa ja takana ollut avustaja tuli lopulta ihan liki, etten päässyt liikuttamaan enää jalkoja. ei siinä auttanut muu kuin rojahtaa väkisin, vaikka ihan tolkuissani olin enkä olis halunnut sinne maahan makaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa...
Tietääkseni tänä vuonna ei ole helatorstain tapahtumaa vaan sitten syksyllä on Break Forth-tapahtumaAlkuperäinen kirjoittaja Papillon74:Olen käyny ja varmaan menään helatorstaina Pirkkahalliin...
ei kuulosta kyllä tuo oikealta, harmi kun olet joutunut tuollaista kokemaanAlkuperäinen kirjoittaja vieraampi:mut on karismaattisessa kokouksessa kaadettu väkisin. alko tuntua epämukavalta ja otin aina askeleita taaksepäin, mutta puhuja työnsi otsasta niin kovaa ja takana ollut avustaja tuli lopulta ihan liki, etten päässyt liikuttamaan enää jalkoja. ei siinä auttanut muu kuin rojahtaa väkisin, vaikka ihan tolkuissani olin enkä olis halunnut sinne maahan makaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa...
vissiin se puhuja sai jotain pointseja jokaisesta kaatuneesta tai jotain. ainakin jokaikinen siitä mun rivistä sinne rojahti, en tiiä kaadettiinko muut yhtä väkivaltasesti kuin mut. sen koommin en ookaan noihin tilaisuuksiin sit menny.Alkuperäinen kirjoittaja muumi:ei kuulosta kyllä tuo oikealta, harmi kun olet joutunut tuollaista kokemaanAlkuperäinen kirjoittaja vieraampi:mut on karismaattisessa kokouksessa kaadettu väkisin. alko tuntua epämukavalta ja otin aina askeleita taaksepäin, mutta puhuja työnsi otsasta niin kovaa ja takana ollut avustaja tuli lopulta ihan liki, etten päässyt liikuttamaan enää jalkoja. ei siinä auttanut muu kuin rojahtaa väkisin, vaikka ihan tolkuissani olin enkä olis halunnut sinne maahan makaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa...
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oon kiertänyt kaukaa... silloin kun ne kokoukset vielä oli Nokian kirkossa niin olin viittä vailla erota koko kirkosta. Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa...
Niin ja mua tökki nimenomaan se, että Koivisto oli meidän kaupungin kirkkoherrana silloin ja yritti kappelissa rukoilemalla herättää kuolleista kolme päivää aikaisemmin hukkunutta venäläistä lasta... oli iltapäivälehdissäkin juttua. Onneksi ei ole enää täällä Koivisto
Jaa ei, ookko varma??Alkuperäinen kirjoittaja sydän:Tietääkseni tänä vuonna ei ole helatorstain tapahtumaa vaan sitten syksyllä on Break Forth-tapahtumaAlkuperäinen kirjoittaja Papillon74:Olen käyny ja varmaan menään helatorstaina Pirkkahalliin...