Mä mietin vaan pitääkö tai ei vai kuitenkin pitää :snotty: ,mutta jos aloitan niin sitten kysyn mieheltä punaviini kun ennen töitä jo kiva relata lasilisen kaa
Mitä tapahtui?Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:En ota tänään mitään, huomenna hautajaiset :/
ai,miks?Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:En todellakaan ota!
Eno kuoli...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mitä tapahtui?Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:En ota tänään mitään, huomenna hautajaiset :/
otan osaa. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Eno kuoli...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mitä tapahtui?Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:En ota tänään mitään, huomenna hautajaiset :/
Ei huvita/haluta. Ei oo mitaan hyvia juomia. Eika muutenkaan kiiinnostaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:ai,miks?Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:En todellakaan ota!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Eno kuoli...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mitä tapahtui?Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:En ota tänään mitään, huomenna hautajaiset :/
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:en juo. beibi masussa. :heart:
Ok ja mä olen tommonen jos juon niin juon jos ei sitten ei,voin jopa vuosia olla ettei kiinosta ja sitten taas :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Ei huvita/haluta. Ei oo mitaan hyvia juomia. Eika muutenkaan kiiinnostaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:ai,miks?Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:En todellakaan ota!
Mulla kans näin jos jotain tosi pahasti menee niin viimeinen mihin tartun on alkoholi,mutta tänään vaan ajattelin pitää hauska,mutta kuitenkin mietin vielä pitääkö?Ainakin työ sujuu helvettin hyvin kun olen kännissäAlkuperäinen kirjoittaja lissu:mä joisin jos voisin...joisin paljon...sen verra et tietäsin juoneeni.Ei oo tullu vuotee otettua...mut nyt menee hermo ukkoon...voisin vetästä pienet...