kuka ja miks ostaa niit halpoja suklaajoulukalenterita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti ihmettee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25128387]koska se suklaa kelpaa pennuille ja jos eivät syö niin eipä tule sitten hampaisiin reikiä kun eivät senkään vertaa saa karkkia.[/QUOTE]

Niin koska sehän on tietty ainoa karkki, mitä lapset saa koko joulukuussa. :D Kinkkukin kannattaa polttaa uunissa, niin se kestää paljon kauemmin, eikä isäntä liho.

Meillä ostettiin viime vuonna 3 kalenteria, eka marraskuussa ja loput joulukuun ekalla viikolla -50%... Yks olis hyvin riittäny mutta kun äitikin halus karkkia :D Pian niitä karkkeja olikin sitten kasa pöydällä, ei jamppa niistä niin perusta...

Halppis kalentereja en osta, ihan vaan siksi etten tykkää, eikä lapsikaan tykkää.

Mulla lapsi oikein toivoi sellaista kalenteria, vaikka olisin ostanut kalliimmankin. Ei, kun hän halusi sellaisen 80 senttiä maksavan, mistä tulee aattona joulupukin kuva ja adventtina kynttilän, siis siinä suklaan päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25128396:
Niin koska sehän on tietty ainoa karkki, mitä lapset saa koko joulukuussa. :D Kinkkukin kannattaa polttaa uunissa, niin se kestää paljon kauemmin, eikä isäntä liho.

no ei ne saa kuin korkeintaan aattona suklaata. ja meillä on kaksi reilun 10kg kinkkua, toisen savustan ja toisen paistan uunissa. että saa mies syödä kunnolla=)

meillä lapsilla 5eur kalenterit, en tiedä mitä suklaata siellä on, varmaan aika samanlaista kuin niissä 1eur kalentereissakin, lisäksi muutamana päivänä joku pieni lelu.. en osta koskaan niitä helvatun kalliita kalentereita, ihan turhaa krääsää niistä tulee, ja suklaatkin aivan samaa kasia kuin halvemmissa.. jos suklaata tekee mieli, niin ostetaan fazerin sininen :)
ja meillä on kllä aina ollut se pääasia niissä kalentereissa se joulunodotus, ei se että mitä niista luukuista tulee..

Minä ostan. Jotenkin se joulukalenteri on sellainen "turhis" joka kuitenkin ryövätään jo hyvissä ajoin ennen joulua puhtaaksi, ettei ole koskaan juolahtanut mieleenkään että sen pitäisi olla jotenkin erityisen "laadukas", vaan ihan sitä peruskauraa. Yleensä lapsi valitsee omansa kuvan perusteella.

Minä. Ei mukulat niitä minkään suklaanautintojen takia availe, vaan sen takia että joulu on aina yhtä päivää lähempänä, kun yksi luukku on taas avattu. Kun mä olin pieni, ei ollut mitään suklaakalentereitakaan.
Availtiin kalentereita ihan vaan sen takia, että nähtiin mikä kuva sieltä tuli. Uskomatonta!

No jos se kelpaa pojalle niin miksi ap pitäs ostaa joku 20e krääsäkalenteri tai sellanen missä on turhan paljon makeaa/luukku? Eikai se kalenterin hyöty ja huvi oo hinnan mukaan laskettu?

No jos se kelpaa pojalle niin miksi ap pitäs ostaa joku 20e krääsäkalenteri tai sellanen missä on turhan paljon makeaa/luukku? Eikai se kalenterin hyöty ja huvi oo hinnan mukaan laskettu?

Mä en osta minkään hintaista suklaakalenteria, kaikki yhtä pahoja ne suklaat.
Juu ja ei todellakaan ap:n tarvitse ostaa muunlaista kuin sellainen mikä pojalle kelpaa.

[QUOTE="vieras";25127576]koska meillä ei ole varaa muunlaisiin, onneksi lapset osaavat arvostaa kyseisiä suklaakalentereita vaikka ovatkin vain 1e/kpl.[/QUOTE]

Me taas voitais rahan puolesta ostaa vaikka ne kalliit kalenterit mutta ei tod osteta. Jos ei ne halvat kalenterit kelpaa niin sitte voi olla ilman. Ihan järjettömiä hintoja suklaakalentereilla, ei sitte niinku mitään rajaa. Kallein näytti olevan jotain 30euroa. Oikeesti, on vähä karannu lapasesta tää joulukalenterisysteemikin.

Niitähän on ihan Fazerin suklaakalentereitakin. Ajattelin ostaa semmoset, vaikka oon aina ennen tehnyt kalenterin itse, mut nyt oon haukannut liika paljon joulupukkipuuhaa jo muutenkin.

Yhteistyössä