Kuka ihme synntykseen mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synnyttämään.muutaman.kk.päästä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synnyttämään.muutaman.kk.päästä

Vieras
Mies ei todennäköisesti pääse kun joutuu lasten kanssa jäämään :(
ketään hoitajaa ei ole joka suostus ottaan pienellä varotusajalla varsinkaan yöllä sitten kun synnytys alkaa :(

kai se on sitten yksin mentävä =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aion mennä yksin, meillä ei ole lastenhoitajaa. En koe sitä kamalaksi kun ei ole ensimmäinen kerta.

kolmas kerta täällä=)

Sähän olet jo konkari, mulla on toinen :) Onko aiemmat mennet hyvin, jännitätkö tms? Onhan se vähän tylsää mennä yksin jos kestää kauan. Minä harmittelen sitä, ettei mies näe lapsen ensi hetkiä. Mutta tällaista elämä on ilman isovanhempia ja muita :/

Ei kukaan tuttukaan oikein voi töistä jäädä pois lapseni syntymän takia, toivottavasti sattuu viikonlopulle.

Aion mennä yksin, meillä ei ole lastenhoitajaa. En koe sitä kamalaksi kun ei ole ensimmäinen kerta.

kolmas kerta täällä=)

Sähän olet jo konkari, mulla on toinen :) Onko aiemmat mennet hyvin, jännitätkö tms? Onhan se vähän tylsää mennä yksin jos kestää kauan. Minä harmittelen sitä, ettei mies näe lapsen ensi hetkiä. Mutta tällaista elämä on ilman isovanhempia ja muita :/

Ei kukaan tuttukaan oikein voi töistä jäädä pois lapseni syntymän takia, toivottavasti sattuu viikonlopulle.

niin, itse jotenkin jännittää kun on niin kivuliaita ollut. kohdunkaulan puudutteet ei tehonnu minulla ja viimesestä epiduraali ei tuntunut paljon auttavan, kaasua en tiedä uskallanko...

tokihan sekin harmittaa ettei mies nää ensihetkiä =)

kolmas kerta täällä=)

Sitä en tiedä kestääkö kauan kun 2003 kesto 13h, 2006 kesto 5h ja nyt tämä :D

Pyydä jotain ystävää. Itse kun odotin kuopusta, niin muistelen, että silloin olis ollut tarjolla tukihenkilö halukkaalle mukaan. Itse olin opiskelijana mukana eräässä synnytyksessä. Tämän äidin mies jäi lasten kanssa kotiin. Se oli kyllä niitä parhaimpia kokemuksia ja muistoja :heart: .

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Pyydä jotain ystävää. Itse kun odotin kuopusta, niin muistelen, että silloin olis ollut tarjolla tukihenkilö halukkaalle mukaan. Itse olin opiskelijana mukana eräässä synnytyksessä. Tämän äidin mies jäi lasten kanssa kotiin. Se oli kyllä niitä parhaimpia kokemuksia ja muistoja :heart: .

kelpais hienosti jos tukihenkilöksi joku opiskelijakin tulisi =)

Alkuperäinen kirjoittaja ennemmin:
Ennemmin pyydä kavereita tai jotain ulkopuolista lastenvahdiksi ja ota mies mukaan synnytykseen. Mies ei ainakaan meillä olis millään jäänyt kotiin.

Tosi vaikeaa se on jos lähtö esim. keskellä yötä tai työpäivinä. Mulla osuu laskettu aika juhannukseen, silloin ei varmasti ole ketään saatavilla lastenhoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ennemmin:
Ennemmin pyydä kavereita tai jotain ulkopuolista lastenvahdiksi ja ota mies mukaan synnytykseen. Mies ei ainakaan meillä olis millään jäänyt kotiin.

meillä kun ei kukaa tunnu suostuvan kun niin pieni varotusaika tietty, osa vuorotyössä

Yhteistyössä